راه های بسیاری برای جذب ثروت، رونق و فراوانی به زندگی وجود دارد. اما گاهی نیروهایی که احتمالا از آنها بی خبریم، مانع جریان انرژی پول و برکت به زندگی ما می شود. در این حالت بهترین راه استفاده از فنگ شویی پول جهت از بین بردن موانع انرژی و دوباره به جریان انداختن نیروی ثروت در زندگی ست.

فنگ شویی پول

نکته مهم: به یاد داشته باشید فنگ شویی به تنهایی نمی تواند برای شما ثروت به ارمغان بیاورد. اساتید باستانی فنگ شویی بر این باور بوده اند که فنگ شویی نمی تواند برای فرد آورنده ثروت باشد اگر آن فرد برای ثروتمند شدن تلاش و زحمتی به خرج ندهد. بنابراین این راه صرفا مسیر جریان انرژی پول را به زندگی شما خواهد گشود و تلاش اصلی بر دوش شماست.


مقاله کاربردی برای شما: “فنگ شویی چیست؟


از ساده ترین متدهای استفاده از فنگ شویی، به کار بردن آن در چیدمان و دکوراسیون منزل و محل کار است. بدین منظور قدم اول پیدا کردن نقطه ثروت در موقعیت خانه یا محل کار است:

 

  1. گوشه ثروت در فنگ شویی پول

در فنگ شویی سنتی گوشه ثروت در جنوب شرقی خانه یا محل کار شماست. در فنگ شویی مدرن غربی یا مکتب BTB فنگ شویی، اگر از بالا به نقشه خانه نگاه کنید، گوشه ثروت ناحیه بالا در سمت چپ نقشه دو بعدی خانه شماست.

پس از آنکه نقطه یا گوشه ثروت را پیدا کردید، مطمئن شوید که آن نقطه تمیز و بدون آلودگی یا گردو خاک باشد. فراموش نکنید که تمیز کردن محلی که در آن زندگی می کنید از مهمترین اصول فنگ شویی و عامل به گردش انداختن ارتعاشات و انرژی های زنده و مفید است. آلودگی، زباله و گرد و خاک نه تنها برای سلامتی مضر و محل رشد میکروب و باکتری ست، بلکه باعث حبس انرژی های مرده و زیان بار نیز می شود.

 

  1. مجسمه های ثروت

قورباغه ثروت یا وزغ سه پافنگ شویی مجسمه های مختلفی دارد که جاذب سلامتی، شانس، موفقیت، خوشبختی، ثروت و پول هستند. بودای خندان (بودای مسافر)، اژدهالاکپشت و وزغ از این دسته مجسمه ها هستند. اژدها و لاک پشت و قورباغه مجسمه هایی به رنگ طلایی و از عناصر قدرتمند فنگ شویی پول برای چیدمان در نقطه ثروت به شمار می روند.

مجسمه اژدها و لاک پشت یک موجود افسانه ای با سر اژدها و بدن لاک پشت است که روی تختی از طلا و شمش نشسته و سکه طلایی را به دندان گرفته.

مجسمه وزغ نیز سرشار از نمادهای مختلف باستانی است. این مجسمه با نام وزغ سه پا شناخته می شود و علاوه بر ثروت به زندگی طولانی هم متصل است. باور بر این بود که این وزغ که روی ماه در کنار ایزد سکه ها زندگی می کند، قادر است سکه تولید کند. برخی از افسانه های قدیمی می گویند وزغ همان الهه ماه است که پس از دزدیدن اکسیر جاودانگی از همسرش به این شکل درآمده و ماه گرفتگی باعث سه پا شدن وزغ شده.

وزغ سه پا را در گوشه ثروت ترجیحا روی یک میز و یا در ورودی خانه و یا در باغ بچینید. حتی می توانید آنرا در محل مراقبه تان قرار دهید یا تصویر آن را در کیف پول خود بگذارید. اگر بیش از یک وزغ سه پا تهیه می کنید، به تعداد 3، 5 یا 9 عدد تهیه کنید. اینها اعداد خوش شانسی در فنگ شویی هستند. بهرحال وزغ سه پا جاذب قدرتمندی برای ثروت و فراوانی خواهد بود.


شما می توانید همین حالا وزغ سه پا را از سنگچین سفارش دهید.

شما می توانید همین حالا لاک پشت و اژدها را از سنگچین سفارش دهید.


 

  1. سنگ ها و کریستال ها و درختچه های جواهر

درختچه سنگی عقیقسنگ ها و کریستال های زیادی هستند که جاذب ثروت و برکت اند. می توانید در گوشه ثروت خانه چند عدد از آنها را بچینید. سیترین، پیریت (طلای احمق ها)، اونیکس و عقیق زرد، برخی از این موارد هستند.

 


شما می توانید همین حالا انواع محصولات اونیکس طبیعی را از سنگچین سفارش دهید.

 

شما می توانید همین حالا انواع محصولات عقیق طبیعی را از سنگچین سفارش دهید.


 

یکی دیگر از فاکتورهای زیبای جاذب ثروت در فنگ شویی درختچه های جواهرات هستند. این درختچه ها هنرهای دستی ساده و زیبایی جهت تزیین و جذب انرژی های سنگ به خانه هستند. تنوع بالایی از این درختچه ها در دسترس است. بهترین گزینه برای جذب پول درختچه سیترین و درختچه عقیق است.

 


شما می توانید همین حالا درختچه عقیق طبیعی را از سنگچین سفارش دهید.


 

  1. سکه های فنگ شویی پول

سکه های فنگ شویی یا سکه های چینی، معروف ترین فاکتور جذب ثروت در فنگ شویی پول به شمار می روند. کاربرد دیگر آنها، برای حفاظت و خوش شانسی است که البته همه این انرژی ها در راستای هم هستند. کسی که ثروت را جذب کند، شانس و حفاظت را نیز جذب کرده است. آنها را در نقطه ثروت خانه یا محل کار بگذارید. اگر تعداد بیشتری سکه دارید بهتر است. می توانید حتی سکه فنگشویی را درون کیف پول خود قرار دهید.


شما می توانید همین حالا انواع سکه های فنگ شویی را از سنگچین سفارش دهید
(تمام محصولات جذب ثروت سنگچین شامل سکه های فنگشویی را می توانید از اینجا مشاهده کنید).


 

  1. بامبوی شانس

بامبوی شانس یکی از معروف ترین نمادهای فنگ شویی ست. اگر آنقدر خوش شانس باشید که در باغچه یا گلدان تان بامبو داشته باشید، حتما از انرژی های لطیف و متحول کننده ماورایی آن آگاهید. برای جذب ثروت تعداد مشخصی از شاخه های بامبو را در گوشه ثروت قرار دهید.

 

فنگ شویی پول

  1. کشتی ثروت

کشتی ثروت یک کشتی زیبا و معمولا طلایی رنگ و یکی دیگر از نمادهای معروف و قدیمی فنگ شویی پول است که از زیباترین فاکتورها برای دکوراسیون خانه ست. کشتی ثروت را می توانید در هر نقطه ای که دوست داشتید قرار دهید.

 

  1. آبشار ثروت

تنوع بی نظیری برای ساخت این فاکتور که زیباترین نماد فنگ شویی و تعادل است وجود دارد. این آبشار را در هر نوع و شکل و اندازه ای می توانید بسازید یا تهیه کنید. بجز ثروت، آبشار و هر دکوراسیونی که در آن آبشار و آب روان وجود داشته باشد، انرژی زنده عنصر آب را به جریان می اندازد و سلامتی و کیفیت بالایی از ارتعاشات مثبت را به خانه و محل کار شما جذب خواهد کرد. اگر آبشار یا فواره آب در بیرون خانه یا ورودی هم قرار بگیرد خوب است.

 

فنگ شویی پول

 

  1. آکواریوم ماهی جذب ثروت

آکواریوم های فنگ شویی نمادهای زیبا و قدرتمند جذب نیروی برکت و فراوانی اند. چنانچه آنها را به درستی بچینید و از آنها مراقبت کنید، می توانید از گردش انرژی چی در منزل و محیط کارتان بهره مند شوید. آکواریوم ها بخاطر ترکیب هارمونیک از چندین فاکتور اصلی ثروت، از اهمیت ویژه ای در فنگ شویی پول برخوردارند. ماهی های قرمز،نارنجی، زرد و مشکی، نمادهای جذب ثروت هستند. گلدفیش و کت فیش دو ماهی معروف جذب پول در فنگ شویی به شمار می روند.

  1. گلدان ثروت

از قدیمی ترین نمادهای جاذب پول در فنگ شویی، گلدان ثروت است. تاریخچه آن بسیار کهن و پیچیده است؛ اما ساخت آن و نمادپردازی آن معانی بسیار عمیقی دارد. این گلدان های خوش یمن، برای جذب اقتدار و جریان انرژی پول، در گوشه ثروت خانه چیده می شوند.

فنگ شویی پول

 

  1. درخت فنگ شویی پول

درخت پول یکی دیگر از تاثیرگذارترین فاکتورهای جاذب پول در فنگ شویی است. به یاد داشته باشید که نه تنها فنگ شویی که هر باور معنوی یا علمی به تاثیرات مثبت بی شمار گیاهان در اطراف انسان تاکید می کنند بنابراین هر گیاه و درختی که در خانه و محل کارتان در گلدان یا تراریوم به هر شکلی پرورش دهید خوبست.

بطور تخصصی فنگ شویی دو گیاه کراسولا یا گیاه یشم (Crassula ovata) و گیاه پاچیرا (Pachira aquatica) را بعنوان جاذب ثروت در فنگ شویی معرفی می کند که هر دوی آنها گیاهان بسیار زیبای آپارتمانی هستند و خوشبختانه در دسترس! بسادگی می توانید در هر جای ایران آنها را با قیمت کم تهیه و پرورش دهید.

فنگ شویی ثروت


مقاله مرتبط دیگر برای شما: “روش های کاربردی فنگ شویی ثروت


 

پکیج اختصاصی ویژه از سنگچین :

 

 

شامل:

 

وزغ سه پا

 

سکه های فنگشویی (دسته سه تایی)

 

جاکلیدی ترکیبی عقیق و سکه فنگشویی

 

سنگ مهرواژه دار جذب ثروت

 

با تخفیف ویژه و ارسال رایگان

 

 

 

 

 


پیشنهاد راستمرد: “خود هیپنوتیزم جذب پول و ثروت رایگان”