سوالات مربوط به نحوه استفاده از سنگها

اگر سنگها را بدون هیج گونه شارژ یا پاکسازی استفاده کنید تا حدودی موثر خواهند بود، اما این احتمال نیز وجود دارد که انرژی های افراد و مکان هایی که سنگ از آنها گذشته و به شما رسیده، وارد زندگی تان شود. پس بهتر است بطور کلی، سنگ را زیر آب روان شیر آب شسته و برای مدتی زیر نور خورشید شارژ کنید. اما چون برخی سنگها به نور خورشید حساس هستند و روش های متفاوتی برای پاکسازی و شارژ آنها توصیه میشود، به مقاله مربوط به آن سنگ مراجعه کنید یا از راهنمای کامل نحوه استفاده از سنگها و کریستالها استفاده کنید.

خیر نیازی به این مورد نیست. در واقع وقتی سنگی را برای مدتی همراه خود داشته باشید انرژی های آن با انرژی های خود شما ترکیب میشود و حتی اگر چند روز سنگ را همراه نداشته باشید باز بروی شما اثر خواهد گذاشت. پس نیازی نیست در حین خواب یا حمام سنگ را همراه داشته باشید. بخصوص که مواد شوینده شیمیایی میتواند به بافت سنگ آسیب بزند و باید تا میتوانید از تماس این مواد با سنگ جلوگیری کنید.

بر خلاف باورهای فرهنگی که بعضی سنگها یا جواهرات را مردانه و برخی را زنانه میدانند، از لحاظ انرژی و کاربرد همه سنگها برای هر دو جنس قابلیت استفاده دارند.

برای سنگ های عادی ماهی یکبار پاکسازی کفایت می کند. برای سنگهای حفاظتی و سنگ هایی که انرژی منفی را به خود میگیرند مثل تورمالین بهتر است پاکسازی به شکل هفتگی انجام شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد چند دقیقه قرار دادن سنگ در آب روان و مقابل نور مستقیم خورشید میتواند هم سنگ را پاکسازی و هم آن را از انرژی های حیات بخش شارژ کند.

هیچ سنگی به طور مطلق همیشه و برای همه موارد مناسب شما نیست. پس این سوال که چه سنگی مناسب من است بسیار به هدف شما و قصدی که دارید بر میگردد. مثلا اگر به دنبال جذب عشق و بالا بردن کیفیت روابط خود هستید کوارتز صورتی یا سنگ جذب عشق می تواند برای شما راهگشا باشد. یا برای حفاظت از نیروهای منفی اغلب تورمالین ، اونیکس و سنگ حفاظت توصیه می شود. پس ابتدا تصمیم بگیرید چه چیزی از سنگ ها میخواهید، سپس در سایت سرچ کنید و خصوصیات سنگها و محصولات مناسب را بخوانید تا سنگ مناسبتان را پیدا کنید.

در صورتیکه هدف خاصی از تهیه سنگ ندارید، اجازه دهید تا خود سنگ شما را انتخاب کند، بطوریکه هر سنگی که بیش از بقیه چشم شما را گرفت و با آن ارتباطی حس کردید، احتمالا در این زمان مناسب شماست. البته میتوانید از بخش پشتیبانی ما نیز برای انتخاب کمک بگیرید.

سنگ ماه تولد یک پیشنهاد کلی برای اشخاصی است که هیچ ایده ای ندارند چه سنگی مورد نیازشان است و همیشه هم برای همه جوابگو نیست. بنابراین توصیه ما به شما این است که بجای سنگ ماه تولد بر اساس قصد و هدف و خصوصا حس و شهودی که از سنگها میگیرید سنگ خود را انتخاب کنید. گاهی به این شکل است که بجای اینکه ما سنگی را انتخاب کنیم، آن سنگ ما را انتخاب میکند که لزوما هم ممکن است سنگ ماه تولد ما نباشد اما در این نقطه از زندگی قرار است به ما کمک کند. پس اول سعی کنید بر اساس قصد و هدف و حس و شهودتان سنگ را انتخاب کنید، اگر نتوانستید آن وقت میشود از سنگ ماه تولد هم کمک گرفت.

بجز سنگ های جذب که از قبل برنامه ریزی شده اند، سایر سنگها مثل یک لوح خام هستند که آماده اند انرژی و برنامه ریزی شما را بپذیرند و در راستای هدفی که دارید شما را یاری کنند. در واقع برنامه ریزی سنگها به قدری مهم است که اگر سنگی را برنامه ریزی نکنید، اثربخشی آن بسیار کاهش می یابد. برای این کار ابتدا باید تصمیم بگیرید از سنگتان چه می خواهید؟ آیا هدفتان سلامتی و شفابخشی است یا حفاظت از نیروهای منفی یا موفقیت و ثروت یا جذب عشق و… (البته این هدف باید در راستای خصوصیات آن سنگ هم باشد). بعد از اینکه از هدفتان مطمئن شدید باید در یک جای آرام قرار بگیرید و عودی خوشبو روشن کنید. همچنین سعی کنید تا میتوانید ذهنتان را آرام کنید. سپس سنگ را بین دو دست خود قرار دهید و آن را تا جلوی قلبتان بالا بیاورید سپس به صورت ذهنی یا کلامی هدفی که دارید را به سنگ بگویید مثلا بگویید من از تو میخوام در ایجاد سلامتی و شفابخشی به من کمک کنی. سپس آرام با بازدم بروی سنگ فوت کنید و تجسم کنید قصدتان وارد سنگ شده و در جزء جزء آن حک می شود. سپس سنگ را چند بار روی عود بچرخانید و از اینکه قرار است شما را یاری کند از آن سپاسگزاری کنید. با این کار فرایند برنامه ریزی سنگ کامل می شود.

برای آشنایی کامل با رودراکشا و نحوه شارژ و پاکسازی آن مقاله رودراکشا چیست – کاربرد رودراکشا و نحوه استفادهرا مطالعه بفرمایید.

اول اینکه اختلاف قیمت در خود سنگچین و یا با سایر فروشندگان، به کیفیت سنگهای به کار رفته در محصولات بستگی دارد. بعد اینکه برخی محصولات مثل سنگهای جذب به علت کار زیادی که روی آنها انجام می شود از قبیل حک لیزری، پاکسازی و شارژ با شمع ها و عودهای مناسب و برنامه ریزی با مدیتیشن های مخصوص توسط اساتید راستمرد که میتوانید فیلم آن را در مقاله “سنگ های جذب سنگچین – نحوه ساخت با حروف قدرتمند باستانی”مشاهده بفرمایید، باعث می شود قیمت این سنگها بالاتر برود. اما مطمئن باشید کارایی این سنگها آنچنان بالاست که بسیار بیشتر از هزینه ای که میکنید برای شما استفاده دارند.

قالب زیور آلات سنگی در سنگچین از استیل ضد حساسیت و تغییر رنگ که گران ترین محصول بازار است ساخته شده اند اما محصولاتی هم هستند که بر اساس هماهنگی رنگ و جنبه زیبایی، از سایر مواد در آنها کار شده. در ویژگی های محصولات، جنس ماده به کار رفته در آنها شرح داده شده است. مطمئن باشید جنس تمامی محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد ممکن انتخاب می شود.

دستبندهای ساخته شده در سنگچین برای هر سایز دستی مناسب است. چرا که دستبندهای ما قفل و زنجیری دارند که قابلیت بزرگ و کوچک کردن دستبند را به شما میدهد و به سادگی خودتان می توانید هر اندازه ای که میخواهید را برای دستبند تعیین کنید.

کیفیت سنگها تفاوتی ندارد اما چون دستبند و گردنبند تعداد بالاتری سنگ دارند اثربخشی قوی تری دارند. با این وجود حتی گوشواره ها هم به اندازه خودشان موثر هستند.

سنگهای جذب به دقت از سنگهایی با بالاترین کیفیت دستچین می شود و حروف باستانی قدرتمندی برای جذب هدف مورد نظر روی آنها حک می شود. سپس توسط تیم سنگچین این سنگها پاکسازی، شارژ و هدف گذاری می شود و آماده استفاده توسط شما همراهان عزیز قرار میگیرند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که اگر احساس کردید اثربخشی سنگ در حال کم شدن است، به تعداد پاکسازی و شارژ آنها در ماه اضافه کنید. همچنین چرخاندن سنگ روی دود عودهای اصل هم میتواند به بالا بردن انرژی آنها کمک کند. در صورتی که دوست دارید بیشتر در مورد این سنگها بدانید مقاله “سنگ های جذب سنگچین – نحوه ساخت با حروف قدرتمند باستانی” را مطالعه بفرمایید.

بسیار مهم است که هر سنگ فقط توسط یک نفر استفاده شود. چرا که انرژی های سنگ با انرژی های صاحبش ترکیب می شود و تغییرات لازم را در زندگی شخص بوجود می آورد. اما اگر سنگ خود، خصوصا سنگهای جذب خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید انرژی های شما و آن شخص ترکیب شده و کارایی سنگ را دچار اختلال و حتی کاملا متوقف می کند.

البته سنگ هایی که کاربرد جمعی دارند از این قاعده مستثی هستند. مثلا سنگ تورمالین که برای حفاظت است باید در بخشی از منزل قرار بگیرد و حفاظت آن شامل تمامی ساکنین منزل یا محل کار خواهد شد.

در صورتی که چند هدف در یک راستا باشند می توان چنین کاری کرد مثلا حفاظت و شفابخشی می توانند همزمان برای یک سنگ تعریف شوند اما اهداف بسیار متفاوت را نمی توان در یک سنگ قرار داد. مثلا نمیتوانید یک سنگ بگیرید و از آن درخواست حفاظت، موفقیت، ثروت و عشق همزمان داشته باشید. این کار باعث آشفتگی و هدر رفتن انرژی سنگ شده و به هیچ کدام از اهداف هم نخواهید رسید. پس بهتر است هر سنگ را برای یک هدف یا نهایتا 2-3 هدف مرتبط با هم قرار داد.

هر چند شکستن سنگها تصادفی به نظر می رسد اما گاهی عمر یک سنگ برای شما به پایان رسیده یا به علت برخورد یک انرژی بد یا چیزی که شاید شما از آن آگاه نیستید سنگ می شکند. در صورتی که موارد نگهداری سنگ را خوب رعایت کنید و آن را طور مداوم پاکسازی کنید چنین اتفاقی رخ نمی دهد. اما اگر سنگتان به هر دلیل بشکند خصوصا اگر به دو نیم شود یا خرد شود معمولا اثربخشی آن به شکل چشمگیری کاهش پیدا می کند.

سوالات فنی (نحوه ارسال مرسوله و…)

ما بسته ها را با پست پیشتاز و در سریعترین زمان ممکن ارسال میکنیم اما با توجه به عملکرد پست و عوامل مختلف به طور متوسط ۱ الی ۵ روز کاری برای دریافت بسته را در نظر بگیرید. در ضمن اگر ساکن تهران هستید میتوانید از طریق گزینه پیک موتوری بسته خود را سریعتر دریافت کنید.

حتما با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا همکاران ما پیگیری کنند.

اداره پست موظف است دوبار به درب منزل شما مراجعه کند. در صورتی که منزل نباشید بسته شما به باجه معطله منتقل میشود که باید شخصا با مدارک شناسایی به اداره پست مورد نظر مراجعه کنید و بسته را تحویل بگیرید یا هزینه ارسال مجدد آنرا متقبل شوید.

می توانید تمامی نکات مربوط به گارانتی مرجوعی کالا تا هدف روز را از مقاله “رویه های بازگردانی کالا” مطالعه بفرمایید.

به ازای هر 25 هزار تومان خرید از سنگچین 5 امتیاز هدیه می گیرد. ارزش هر امتیاز 100 تومان می باشد. به عبارت بهتر به ازای هر 25 هزار تومان خرید 500 تومان کوپن تخفیف دریافت میکنید. این امتیازها به مدت 3 ماه در نام کاربری شما باقی می ماند و شما می توانید از آنها برای سفارش محصولات یا دریافت تخفیف برای خریدهای آینده تان استفاده کنید.

هچنین سفارش های بالای 150 هزارتومان رایگان ارسال می شوند.

در صورت سفارش تعداد 3 عدد به بالای برخی محصولات هم کوپن های تخفیفی در نظر گرفته شده که در صفحه خود محصول توضیح داده شده است.

ابعاد و مشخصات کلی محصول یکسان است اما عکسهایی که در وبسایت می‌بینید به عنوان نمونه است و چون این سنگها طبیعی هستند و هیچ دو سنگ طبیعی دقیقا یکسان نیست پس ممکن است محصولی که بدست شما می‌رسد در جزئیات با محصولی که در سایت مشاهده میکنید تفاوتهایی داشته باشد.