پاکسازی با آب مقدس از دیرباز بعنوان یکی از قویترین روش های پاکسازی اجسام، محیط و افراد شناخته میشده که روش تهیه آن تنها در اختیار افراد خاصی بوده است. اما برخلاف تصور عموم، تهیه آب مقدس اصلا کار سختی نیست. تنها لازم است زمانی را برای تهیه آب و نمک طبیعی اختصاص دهید و تا مدتها از آن استفاده کنید.


مقاله مرتبط: روش های شارژ و پاکسازی سنگها – تصویری


مواد مورد نیاز برای تهیه آب مقدس

– آب پاک چشمه یا رودخانه ای که در دل طبیعت است و سر راهش از مناطق شهری و روستایی عبور نکرده باشد. (می توانید هر از گاهی به کوه یا طبیعت بروید و مقداری آب تمیز برای مدتی استفاده بردارید و تا مدتی آنرا ذخیره کنید. با آب معدنی و تصفیه شده نتیجه مطلوب را نخواهید گرفت.)
– نمک دریا، نمک هیمالیا یا سنگ نمک (نمک تصفیه نشده)

 

روش تهیه آب مقدس

• گام اول: نمک را در کف دست چپتان بریزید و دست راست خود را با فاصله کمی بالای آن بگیرید. سپس در حالی که تجسم می کنید نوری طلایی یا سفید وارد آن می شود و نورهای خاکستری وسیاه از آن خارج می شود این دعا را بخوانید: ای مخلوق نمک! به نام خالق آسمان ها و زمین، قصد میکنم تا نیروهای خیر و نور الهی به تو وارد شوند و از هر شر و پلیدی پاک گردی و آنجا که استفاده میشوی را از ارتعاشات بالا و پاکی خودت پر کنی. آمین!
سپس موقتا نمک را به کناری بگذارید و به سراغ آب بروید.

• گام دوم: آب چشمه را در ظرف تمیزی (بهتر است مسی باشد و فقط برای این کار استفاده شود) بریزید. دست راست یا هردو دستتان را بر بالای آن قرار دهید و این دعا را بخوانید: ای مخلوق آب، به نام خالق آسمان ها و زمین، قصد می کنم تا از هر شرَ و پلیدی پاک گردی و نیروهای خیر و نور وارد تو شوند و وسیله خیر و پاکی باشی برای جایی که از تو استفاده می کنم. آمین!
اگر این کارها را درست انجام دهید. احساس می کنید که هاله نمک و آب در حین دعا افزایش پیدا می کنند و به قولی از انرژی با ارتعاش بالا پر می شوند.

• گام سوم: نمک را در آب بریزید، بدون اینکه آن را هم بزنید. دست خود را بالای ظرف آب گرفته و این دعا را بخوانید: ای مخلوقات آب و نمک، به نام خداوند، خالق هستی، با همدیگر ترکیب شوید تا وسیله خیر و پاکی باشید برای آن شخص و آنجا که از شما استفاده می شود. (سعی کنید تا جایی که ممکن است با نیروی تجسم نور طلایی را وارد آب مقدستان کنید.)
بهتر است آنقدر تمرین کنید تا با پیشرفتتان موفق شوید آب مقدس های نیرومندتری بسازید.

 

پاکسازی اجسام با آب مقدس

حالا می توانید با این آب سنگها و وسایل خود را پاکسازی کنید. به این ترتیب که انگشتان دست خود را داخل آب فرو برده و بیرون آورید و همان مقدار آبی که به دست شما میچسبد را روی سنگ ها و وسایل خود بپاشید. در این حین نیت کنید که آب مقدس وسیله شما را پاکسازی نماید.

پاکسازی محیط با آب مقدس

میتوانید به همان روش قبل، از این آب در چهار گوشه خانه یا اتاق بپاشید و محیط خود را هم پاک کنید. نیت کردن را حین این کار فراموش نکنید.

پاکسازی فرد با آب مقدس

برای پاکسازی خودتان با آب مقدس می توانید مقداری آب را در تشتی تمیز ریخته و روی آن دعا بخوانید و یک قاشق غداخوری نمک را به روش گفته شده تقدیس کنید و داخل تشت بریزید. گام سوم را روی مخلوط آب و نمک اجرا کنید سپس به یکی از دو روش زیر عمل کنید.

– در حالت اول پاهای خود را تا قوزک پا به مدت 10-15 دقیقه در تشت قرار دهید و قصد کنید تا آلودگی ها و ارتعاشات پایین از پاهای شما بیرون رود.

– در حالت دوم بعد از حمام و شستشوی کامل خود، با کاسه ای تمیز از آب مقدس درون تشت بردارید و بروی بدن خود از فرق سر تا پایین بریزید و تجسم کنید که آلودگی ها و انرژی های منفی تیره رنگ را با خود شسته و دور می کند. چند دقیقه ای به این حال باقی بمانید و سپس یک دوش سریع بگیرید تا نمک روی پوست و موها باقی نماند.

 

توجه: آب مقدس انرژی های منفی را به خود جذب و تجزیه می کند ولی از آنجایی که ممکن است مقداری از آنها جذب آب نمک شوند، بهتر است بعد از هر بار استفاده در چاه دستشویی تخلیه شود.