ماه کامل زمانی ست که ماه در کاملترین حالت خود قرار میگیرد. روزهای 12 ام تا 14 ام، ماه از بیشترین نیرو و تاثیرات خود برخوردار است که روز 14 ام به قدرتمندترین حالت خود میرسد. از گذشته های دور کیمیاگران، رازورزان، ستاره شناسان، پیشگویان و بسیاری افراد دیگر در فرهنگ ها و سنت های مختلف دنیا برای این زمان ارزش زیادی قائل میشدند و استفاده های فراوانی از نیروی ماه کامل میبردند.

پدیده ابَرماه کامل نیز اتفاقی ست که یک یا چند بار در هر سال رخ میدهد و زمانی ست که ماه به نزدیک ترین فاصله خود با زمین میرسد. در نتیجه بزرگتر از حد معمول خود بنظر میرسد و قدرت و تاثیرات آن نیز بیشتر است. این رویداد در روزهای 24 خرداد، 22 تیر و 21 مرداد سال 1401 اتفاق میفتد که ما در اینستاگرام سنگچین برای هر سه رویداد، برنامه اطلاع رسانی و مراقبه جمعی برگزار میکنیم.

کاربردهای نیروی ماه کامل

کاربردهای نیروی ماه کامل

از استفاده هایی که میتوان از نیروی ماه کامل برد مواردی را ذکر میکنیم که برای شما قابل انجام و احتمالا جذاب هستند:

  • تهیه آب شارژ شده با ماه

آب پاک ( اگر آب چشمه باشد خیلی بهتر است) را دز ظرف شیشه ای تمیزی ریخته و نیت کنید تا نیروهای خیر و قدرتمند ماه کامل وارد آن شده و برای منظوری که دارید به شما کمک کند. سپس آنرا تمام شب زیر نور ماه کامل (پشت پنجره یا بیرون از خانه) قرار دهید. صبح قبل از اینکه خورشید به آن بتابد آنرا برداشته و با آگاهی بنوشید. این آب شارژ شده میتواند با برای پاکسازی بدن و روان، تقویت نیروهای درونی و پاکسازی خود و محیط استفاده شود. نحوه تهیه آب شارژ شده را از ویدیوی زیر مشاهده کنید.

 

  • پاکسازی سنگ ها و کریستال ها

کافیست تا سنگ و کریستال یا وسایل مدیتیشن خود را تمام شب زیر نور مستقیم ماه یا پشت پنجره قرار دهید و نیت کنید تا نیروهای ماه کامل آنها را از انرژی های منفی و سنگینی و آلودگی کاملا پاکسازی کنند.

  • شارژ سنگ ها و کریستال ها

میتوانید کریستال های مرتبط با ماه مانند کوارتز شفاف، کوارتز صورتی، آمتیست، الماس، یاقوت، مروارید، سنگ ماه (مون استون)، اپال را تمام شب زیر نور مستقیم ماه کامل یا پشت پنجره قرار دهید تا کاملا شارژ و پرانرژی شوند. دقت کنید که سنگ هایی که با ماه مرتبط نیستند و تحت تاثیر خورشید هستند را بهتر است با نور خورشید شارژ کنید. سنگ هایی که تحت تاثیر سایر سیارات هستند نیز میتوانند از نور ماه یا خورشید براش شارژ استفاده کنند.

  • تقویت نیروهای درونی 

ماه کامل از قدرت تقویت استعدادهای درونی مانند شهود، الهامات، رویابینی شفاف، ادراک و بینش درونی و تقویت نیروهای زنانه برخوردار می باشد. میتوانید زیر نور ماه به مراقبه بنشینید و قصذ کنید تا از نیروی ماه کامل برای تقویت و شکوفایی این استعدادها بهره مند شوید.

  • پاکسازی هاله انرژی

برای این منظور علاوه بر استفاده از آب شارژ شده میتوانید مستقیما زیر نور ماه بنشینید. مراقبه کنید و قصد کنید تا سیستم انرژی و هاله انرژی شما توسط ماه پاکسازی شود.

 

توضیحات بیشتر درباره کاربردهای نیروی ماه کامل را از ویدیوی زیر مشاهده کنید:

 

مراقبه رایگان ماه کامل که توسط سایت راستمرد تهیه شده را در زیر آورده ایم تا استفاده کنید.


دانلود فایل صوتی مراقبه ماه