بی خوابی یک اختلال خواب رایج است که می‌تواند باعث کاهش کیفیت زندگی، افزایش استرس، افسردگی و مشکلات سلامتی شود. برای درمان بی خوابی، علاوه بر رعایت عادات سالم خواب، می‌توان از خواص درمانی سنگ ها و کریستال ها نیز استفاده کرد. سنگ ها و کریستال ها انرژی های مختلفی را از خود منتشر می‌کنند که می‌توانند تاثیر مثبتی بر روی روح و روان، هورمون ها، گردش خون و سیستم عصبی داشته باشند. در این مقاله با بهترین سنگ های درمان بی خوابی آشنا خواهید شد.

بهترین سنگ های درمان بی خوابی


مقاله مرتبط: کریستال درمانی و نحوه انجام آن


بهترین سنگ های درمان بی خوابی

آمتیست

این سنگ زیبا و بنفش رنگ یکی از محبوب ترین سنگ های درمانی است که خاصیت آرام بخشی و تعادل بخشی دارد. آمتیست می‌تواند اضطراب، وسواس، کمال گرایی و عدم کنترل هیجان را کاهش دهد و به شما کمک کند تا با خیال راحت به خواب بروید. برای استفاده از آمتیست، می‌توانید یک تکه از آن را زیر بالشتان قرار دهید یا قبل از خواب یک گردنبند یا دستبند آمتیست بپوشید.

خرید محصولات کریستال آمتیست

آمتیست از کریستال های فنگ شویی

سلنایت

این سنگ شفاف و سفید رنگ یکی از قوی ترین سنگ های پاک کننده انرژی است که می‌تواند انرژی های منفی و تخریبی محیط را خنثی کرده و هم چنین باعث از بین رفتن حس نگرانی، ترس، عصبانیت و دیگر احساسات ناخوشایند شود. سلنایت همچنین می‌تواند ارتباط شما را با روحانیت و فرشتگان تقویت کند و به شما احساس صلح و آرامش بخشد. برای استفاده از سلنایت بعنوان یکی از بهترین سنگ های درمان بی خوابی، می‌توانید یک تکه از آن را روی میز کنار تخت خود بگذارید یا آن را در دست خود نگه دارید.

خرید کریستال سلنایت

سلنایت

عقیق آبی

این سنگ آبی رنگ یکی از بهترین سنگ ها برای تنظیم چاکرای گلو است که مربوط به بیان خود، ارتباطات و خلاقیت است. عقیق آبی می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات و افکار خود را بهتر بیان کنید و از تجارب روزانه خود یاد بگیرید. این سنگ همچنین می‌تواند به شما اعتماد به نفس و آرامش ببخشد و خواب های شما را شفاف تر و معنادار تر کند. برای استفاده از عقیق آبی، می‌توانید یک تکه از آن را روی گلوی خود قرار دهید یا یک گوشواره یا گردنبند عقیق آبی بپوشید.

عقیق آبی
رز کوارتز

این سنگ صورتی دوست داشتنی به سنگ عشق بی قید و شرط معروف است. رز کوارتز می تواند به شما در بهبود زخم های عاطفی، رهایی از احساسات منفی و پرورش عشق به خود و شفقت کمک کند. کوارتز صورتی همچنین می‌تواند چاکرای قلب شما را تسکین دهد، که به سلامت عاطفی و کیفیت خواب شما مرتبط است. برای استفاده از رز کوارتز بعنوان یکی از بهترین سنگ های درمان بی خوابی، می توانید آن را نزدیک قلب خود قرار دهید، آن را به عنوان جواهر بپوشید یا قبل از رفتن به رختخواب با آن مدیتیشن کنید.

حرید محصولات کریستال رز کوارتز

رز کوارتز
تورمالین سیاه

این سنگ تیره و قوی یکی از بهترین کریستال ها برای محافظت است. تورمالین سیاه می تواند شما را در برابر انرژی های منفی، تشعشعات الکترومغناطیسی و حملات روانی که می توانند خواب شما را مختل کنند، محافظت کند. تورمالین سیاه همچنین می تواند به شما کمک کند استرس، ترس، عصبانیت و اضطراب را از بین ببرید و احساس آرامش و امنیت را تقویت کنید. برای استفاده از تورمالین سیاه، می توانید آن را زیر تخت خود، نزدیک وسایل الکترونیکی خود قرار دهید یا با خود حمل کنید.

خرید سنگ تورمالین سیاه طبیعی

تورمالین سیاه