فنگ شویی کیف پول به روش هایی برای دوری از انباشتگی انرژی و به جریان انداختن انرژی در کیف پول جهت جذب ثروت گفته میشود که در چین از دوران قدیم رواج دارد.

فنگ شویی کیف پول

 

شما می توانید با استفاده از قوانین فنگ شویی کیف پول شخصی خودتان را نظم دهید. بسیاری از افراد از قوانین فنگ شویی فقط در دکوراسیون منزل یا محیط کار استفاده می کنند و از کیف پول که یکی از ابزار های مهم در گردش مالی افراد بشمار می رود غافل هستند.


مقاله مرتبط پیشنهادی: فنگ شویی ثروت با روش های قدرتمند کاربردی


قوانین فنگ شویی کیف پول

از کیف پول پاره و فرسوده استفاده نکنید

با نگاهی ساده به کیف پولتان می توانید تشخیص دهید که زمان تعویض آن با یک کیف نو فرا رسیده است یا خیر. اگر جواب شما به هرکدام از سوالات زیر مثبت باشد یعنی بهتر است کیف پول جدیدی تهیه کنید.

  • آیا کیف پولتان نشانه هایی از کهنگی دارد؟
  • آیا زیپ یا درب کیف پولتان به سختی باز و بسته می شود؟
  • آیا کیف پولتان سوراخ یا پاره است؟
  • آیا گوشه های کیف پولتان دچار فرسودگی شده است؟

فنگ شویی کیف پول

کیف پولتان را تمیز نگاه دارید

بهتر است نگاهی دقیق به داخل کیف پول خود بیندازید. اگر چیزهایی در کیف خود نگه می دارید که فضای زیادی را اشغال می کنند می توانند موجب انسداد جریان مالی باشند. برا اساس قوانین فنگ شویی کیف پول شما درست مانند خانه شما نیاز به پاکسازی دارد.

رسید های کهنه و قدیمی را از کیف پول خود خارج کنید، زیرا این رسید ها یکی از انوع چیزهایی ست که نه تنها استفاده مفیدی ندارد بلکه موجب شلوغی و انسداد جریانات مالی است. به همین ترتیب هرچیزی که درون کیف پولتان است و استفاده بخصوصی برایتان ندارد را از آن خارج کنید.

فنگ شویی کیف پول

مرتب کردن پول ها

یکی دیگر از قوانین فنگ شویی کیف پول نظم و ترتیب قرارگیری پول درون کیف شماست که اهمیت زیادی برای وضعیت مالی تان دارد. اگر پول کاغذی درون کیفتان به شکل نامنظمی تا خورده یا درون کیفتان مچاله شده است، نشان دهنده این است که پول برای شما اهمیتی ندارد. بنابراین بهتر است پول ها را مرتب تا کرده و کنار هم بچینید. می توانید پول های کاغذی را طوری بپینید که ارزششان هم به ترتیب قرار بگیرد تا به هنگام پرداخت سریعتر عمل کنید. همچنین بهتر است سکه ها را از پول های کاغذی جدا کنید. پول های خرد نباید با پول های کاغذی که معمولا ارزش بیشتری دارند مخلوط شوند زیرا سکه ها معنی ثروت کم را به همراه می آورند.

مرتب کردن پول فنگ شویی کیف پول

انتخاب یک کیف پول مناسب

اگر متوجه شدید که نیاز به یک کیف پول نو دارید بهتر است در انتخاب خود به نکات زیر توجه کنید. تمام اجزا و ویژگی های کیف پول برای تسریع جریان ثروت و فراوانی در فنگ شویی کیف پول حائز اهمیت اند.

  • استایل:

هر کدام از ما در انتخاب استایل کیف پول سلیقه مخصوص به خود را داریم. برخی کیف پول هایی را انتخاب می کنند که درب زیپ دار دارد و برخی درب های دکمه ای را می پسندند. بر اساس سلیقه خودتان تصمیم بگیرید و کیفی را انتخاب کنید که از نظر شما برای قرار دادن پول امن است.

  • جنس کیف:

معروف ترین و پرطرفدار ترین جنس کیف چرم است اما بسیاری از افراد این جنس را نمی پسندند یا به دلایلی استفاده نمی کنند. در هنگام انتخاب جنس کیف به ارزش های خود دقت کنید.

  • شکل کیف:

بیشتر کیف ها شکل مستطیلی یا مربعی دارند. برخی کیف های مخصوص سکه گرد هستند. هر کدام از این اشکال معانی بخصوصی را در بر دارند. مستطیل نشانگر عنصر چوب است و چوب سمبلی از رشد است. مربع سمبل زمین است که می تواند پایداری و تعادل مالی به همراه بیاورد. کیف دایره ای شکل نشانگر عنصر فلز است، ماده ای که سکه از آن ساخته شده است.

  • رنگ کیف:

راه های زیادی برای انتخاب رنگ مناسب کیف پول بر اساس قوانین فنگ شویی وجود دارد. اولین راه این است که به عنصری که تمایل دارید بر آن تمرکز کنید مراجعه کنید و رنگ هماهنگ با آن عنصر را انتخاب کنید. برای مثال اگر نشان تولد شما چوب است می تواند رنگ عنصر آب را که آبی یا سیاه است انتخاب کنید. آب مغذی چوب است. همچنین می توانید رنگ سبز یا قهوه ای را بدین منظور انتخاب کنید. رنگ قرمز نشانه فراوانی و جذب ثروت است.

رنگ سیاه یکی از رنگ های مهم در فنگ شویی ست که جاذب انرژی یانگ است.

رنگ سبز برای کیف مستطیل شکل مناسب تر است و جاذب ثروت است.

قهوه ای یکی از رنگ های مربوط به عنصر چوب است و جذب کننده انرژی مثبت و تازگی است.

رنگ اخرایی مربوط به عنصر زمین است و حمایت مالی برایتان به همراه دارد.

رنگ های طلایی، نقره ای و مسی و سفید برای جذب ثروت مناسب هستند.

انتخاب کیف پول فنگ شویی کیف پول

پاکت قرمز در فنگ شویی کیف پول

قرار دادن پول ها در یک پاکت قرمز روش خوبی برای جذب ثروت از طریق فنگ شویی کیف پول است. می توانید تعدادی اسکناس را درون پاکت قرمز درون کیف پولتان حمل کنید. این تعداد بهتر است از اعدادی که در فنگ شویی رایج هستند باشند. برای مثال هشت، نه، بیست، پنج، دو و … همچنین می توانید بجای اسکناس چندین سکه فنگ شویی که با ریسمان قرمز به هم متصل اند را درون پاکت قرار داده و درون کیف پولتان بگذارید. دیده شدن رنگ قرمز به هنگام استفاده از کیف پول، می تواند برایتان شانس به همراه بیاورد.

کیف پول بخشنده

چند روش سنتی برای اینکه جریان پول را در کیف خود جاری نگه دارید وجود دارد. می توانید از نماد یا سمبل هایی که به بخشندگی و دست و دلبازی اشاره دارند در کیف پولتان استفاده کنید. یا اینکه همیشه قسمتی از کیف پولتان را خالی نگه دارید تا فضای آماده برای پذیرش پول وجود داشته باشد.

مدارک شناسایی

شخصیت و مدارک شناسایی جزو مدارک بسیار مهم هر شخصی هستند. از این رو این مدارک را در جایی امن که دسترسی به آن برایمان راحت باشد قرار می دهیم. اما دقت داشته باشید این مدارک مهم را با سکه ها یا اسکناس ها درون کیف پولتان مخلوط نکنید. اگر تمامی یا بیشتر نکات گفته شده در فنگ شویی کیف پول را رعایت کنید، مطمئن باشید جریان ثروت به کیف شما روان میشود.

فنگ شویی کیف پول