در این مقاله درباره افزایش ثروت و فراوانی به کمک سکه فنگ شویی و نکات استفاده صحیح از آن میخوانید.

سکه فنگ شویی برای جذب ثروت

سکه ثروت باستانی چینی یا سکه ای چینگ یا سکه فنگ شویی به عنوان نماد خوش اقبالی نیز شناخته می شوند. این سکه ها معمولا به صورت دسته ای به شکل دایره یا زنجیره وار توسط یک روبان قرمز به هم متصل شده اند. بسیاری بر این باورند که اگر این سکه ها در مکان درستی در منزل قرار داده شوند، موجب تقویت جریان انرژی شده و خوش اقبالی و فراوانی را در زندگی جاری می کنند. سکه ثروت فنگ شویی همچنین می تواند موجب حفاظت خانه و ساکنانش از انرژی های منفی شود.


مقاله مرتبط: جذب ثروت با فنگ شویی کیف پول


سکه فنگ شویی ثروت

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این سکه ها سوراخی به شکل مربع در مرکز خود دارند. شکل دایره وار خود سکه فنگ شویی نمایانگر بهشت و مربع قرار گرفته در مرکز نشانه زمین است. به طور کلی نماد سکه ثروت بیانگر جذب انرژی مثبت از بهشت و زمین است.

در دو طرف سکه حروف ها و نماد هایی درج شده است. یک سمت سکه که قسمت یانگ شناخته می شود شامل چهار کاراکتر به زبان چینی است که در اطراف سکه حک شده اند. این حروف نشان امراتور هایی از سلسله های بسیار قدرتمند هستند. در طرف دیگر سکه یعنی سمت یین، دو کاراکتر حک شده و گاهی تصویر یک اژدها نیز به چشم می خورد. برخی از سکه ها دارای جزییات حکاکی شده بیشتری مانند مانترا ها یا تصاویر و نمادهایی از حیوانات هستند.

سکه ثروت فنگ شویی


مقاله پیشنهادی: فنگ شویی ثروت با روش های قدرتمند کاربردی


روش های بسیاری برای استفاده از این سکه ها وجود دارد. برای مقاصد افزایش ثروت و فراوانی در منزل و محیط کار معمولا از دسته های شش تایی، هشت تایی، نه تایی یا بیشتر استفاده می شود. به هنگام قراردهی این سکه ها باید توجه داشت که سمت یانگ سکه قابل رویت باشد.

استفاده از سکه های ثروت فنگ شویی یکی از ساده ترین و رایج ترین راه های جذب ثروت و فراوانی بشمار می رود. روش های دیگر استفاده از این سکه ها شامل به همراه داشتن سکه های تکی یا سه تایی در جیب، صندوق یا کیف پول شخصی یا در محل کار است.

یکی از پنج عنصر فنگ شویی عنصر فلز است. هنگامی که عنصر فلز را با رنگ قرمز یا به کمک یک روبان قرمز که سکه ها را به هم متصل می کند ترکیب کنیم، جریان انرژی مثبت برای افزایش ثروت و فراوانی تقویت می شود.

توجه داشته باشید که به کار بردن تنها یک سکه فنگ شویی معمولا موثر واقع نشده است زیرا عدد یک معنی واحد و تک بودن را تداعی می کند بنابراین بهتر است حداقل از دو سکه یا دسته های چندتایی استفاده شود. از آنجایی که اعداد به خودی خود دارای معانی متفاوتی هستند بهتر است قبل از انتخاب تعداد سکه ها تا حد ممکن به این موضوع دقت کرد. برای مثال عدد دو معنی سادگی را در بر دارد، بدین ترتیب ثروت به راحتی جاری می شود؛ یا عدد سه به معنی آفرینش دوباره، موجب می شود کیف پولتان خالی نمانده و مرتب مبالغ خارج شده از کیف پول جبران شود.

سکه های سه تایی می توانند براحتی درون کیف پول، جیب لباس یا لای کتاب هایی که مطالعه می کنیم جا بگیرند و استفاده از آنها ساده تر است.

عدد چهار در فرهگ چینی معمولا مربوط به مرگ است زیرا آوایی شبیه به آن دارد. بنابراین استفاده از چهار سکه توصیه نمی شود زیرا مرگ پول و ثروت را تداعی می کند. همچنین عدد پنج هم خوش یمن شناخته نمی شود زیرا آوای آن شبیه به پاسخ “نه” است.

دسته های شش تایی سکه های ثروت فنگ شویی رایج ترین نوع این سکه ها برای مقاصد افزایش ثروت هستند. شکلی از این دسته شش تایی را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

دلیل اصلی استفاده از دسته شش تایی باور به این است که عدد شش علاوه بر خوش یمن بودن مفهومی از بهشت را در بر دارد.

عدد هفت در فرهنگ چینی معنی ضمانت را به همراه دارد. استفاده از دسته های سکه هفت تایی ضمانت می کند که جریان فراوانی برای فرد برقرار شود. عدد هشت مفهوم رونق را می رساند و عدد نه نمادی از اتحاد است. استفاده از دسته نه تایی سکه ثروت فنگ شویی به هدف این است که جریان ثروت جاری شده و تا ابد در جریان باقی بماند. استفاده از دسته های ده تایی نیز برای اهداف مشابه امکان پذیر است.

محل قرارگیری سکه فنگ شویی

  • گفته می شود بهترین مکان قرار دهی سکه های ثروت فنگ شویی نواحی شمال غربی خانه است.
  • به منظور دور کردن انرژی منفی از خانه یا محل کار نیز می توان از این سکه ها استفاده کرد.
  • برای جذب اقبال می توان دسته های سه تایی از این سکه ها را روی مدارک و کاغذ های مهم نصب کرد.
  • از دسته های سه تایی در خودرو شخصی نیز می توان استفاده کرد.
  • دسته های شش تایی سکه های ثروت را می توان در ناحیه ورودی خانه نیز نصب کرد زیرا نمادی از بهشت و زمین هستند و وسیله ای قدرتمند برای جذب انرژی مثبت و فراوانی بشمار می روند.
  • سکه ها را می توان زیر دفترچه حساب بانکی نیز جایگذاری کرد.
  • قرار دادن سکه ها در گاوصندوق خانه، صندوق محل کار یا هر مکانی که برای نگهداری پول و اوراق بهادار استفاده میشود توصیه میگردد.
  • دسته های سه تایی سکه های ثروت را می توان در چهار گوشه خانه نیز قرارداد.
  • هدیه دادن سکه های ثروت فنگ شویی می تواند برای فرد هدیه دهنده نیز انرژی مثبت و اقبال خوش در جذب ثروت به همراه داشته باشد.
  • قرار دادن سکه ها در بخش جنوب شرقی خانه نیز برای مقاصد مشابه رایج است. همچنین قرار دادن آنها در جنوب غربی باعث تقویت روابط اجتماعی می شود.

قبل از استفاده از سکه فنگ شویی چه باید کرد؟

بهتر است قبل از استفاده از سکه های ثروت فنگ شویی آن ها را از انرژی های پیشین پاک کرد. تنها در صورتی که این سکه ها را از گالری سنگچین خریداری می کنید که عملیات پاکسازی را برای شما انجام میدهد، می توانید بدون گذراندن این مرحله به استفاده از آن ها بپردازید.

سپس مطمئن شوید که دسته سکه ها که حداقل می بایست سه تایی باشد، توسط یک روبان قرمز به هم متصل شده اند. سکه ها را در محلی پاکیزه قرار دهید. محلی را انتخاب کنید که قابل رویت باشد و کاراکتر های درج شده روی سکه ها مشخص باشند، مگر اینکه توسط یک استاد فنگ شویی دستورالعمل دیگری دریافت کرده باشید.

حال سکه های ثروت فنگ شویی آماده خدمت به شما هستند و جریان فراوانی و ثروت را در زندگی تان برقرار خواهند کرد. میتوانید انواع سکه فنگ شویی ثروت را با بهترین قیمت از بخش مربوط به محصولات ثروت سنگچین تهیه کنید.