کریستال کوارتز از دیر باز توسط تمدن های مختلف به کار گرفته می شد. این کریستال خواص مختلفی دارد و به روش های متفاوت قابل استفاده است. برای آگاهی بیشتر درباره استفاده از این کریستال گران قدر و خرید کریستال کوارتز اصل همراه ما باشید.

کریستال کوارتز شفاف از کریستال های فنگشویی


ابتدا اینجا را بخوانید: “سنگ های درمانی و کریستال ها – اثرات آن بر زندگی و روان انسان


تاریخچه کریستال کوارتز

در اعصار باستان در آتلانتیس و لموریا: از این کریستال بعنوان ابزار بسیار اختصاصی و پیشرفته استفاده میشده است و این،به جهت خلوص پرتو نوری و قدرت انتقال ماوراء صوت کریستال کوارتز بوده است.

در مصر باستان: از این کریستال در ساختمان اهرام استفاده میشده تا قدرت نور را به خود جلب کنند.

در اروپا: بعنوان وسایل تقویت صوت استفاده میشده و در مواردیکه خطوط ارتباطی بریده میشده،کریستال ها را در کنار سیم ارتباطی قرار میدادند تا ارتباط باقی بماند.

سرخ پوستان آمریکایی: برای آنها بعنوان مقدس ترین سنگ بوده و هست و آن را بیانگر روشنایی میدانند و کیسه ی کوچکی را بدور گردن خود آویزان میکنند و در این کیسه،یک کریستال کوارتز،یک فیروزه و یا مرجان،علف ها و هرچیزی که به اعتقاد آنها حامل قدرت می باشد،موجود است.

برخی قبایل سرخ پوستی: ناف نوزاد را با کریستال کوارتز می برند زیرا معتقدند ارتباطی بین کودک با زمین و نور آغاز میگردد.

تبتی ها: کیسه کوچکی را باطراف کمر یا پای خود می بندند و در آن کریستال کوارتز،سایرسنگهای مقدس و کاغذی که حاوی دعا میباشد موجود است.

خرید کریستال کوارتز اصل


معرفی کریستال کوارتز شفاف

کریستال کوارتز شفاف، کریستال کوهی یا کوارتز بلورین نامیده میشود که یکی از مقدس ترین سنگهاست. عصاره ی صخره ها و بالاترین تجلی از قلمرو معدنی هاست. این کریستال بعنوان کاتالیزور یا هادی انرژی عمل میکند و انرژی را دریافت و منتقل میکند. این کریستال نور را میگیرد و بصورت قوس و قزح زیبایی منعکس میکند. قدرت کوارتز مدیون ساختمان آن، رشد آن و کشش آن از عمق زمین بسوی نور میباشد. نمادی از انرژی مشعشع مربوط به نور سفید است. پایه ی کریستال، معمولاً متراکم و کدر است و به تدریج که بر اثر تلاشهای بی پایان کریستال رشد می نماید، شفاف و شفاف تر میشود.

کریستال کوارتز نمایانگر تلاش ما برای رسیدن به نور و شفافیت است. کریستالها بطور خودبه خودی، خود را با ارتعاشات انسانی هماهنگ می سازند زیرا میل نزدیکی با روح انسان دارند و اتصال روحی با فرد ایجاد میکنند.

 

کوارتز شفاف سنگ ماه تولد خرداد ، مرداد ، دی و اسفند است.

 

کوارتز شفاف دارای جایگاه ویژه ای در علم فنگ شویی میباشد و کاربردهای فراوان دارد. قرار دادن این کریستال در تمامی نقاط نقشه باگوا در منزل و محیط کار موثر و تقویت کننده اثر آن بخش است.


مقاله مرتبط : کریستال های معروف فنگ شویی


کاربرد های کریستال کوارتز

  • پاکسازی، تقویت کننده و تنظیم کننده کلیه چاکراها و هاله انرژی بدن
  • پاک کننده فضاهای بزرگ نظیر خانه و محل کار از ارتعاشات پایین و ناهماهنگ
  • تسکین و درمان ناراحتی های جسم و آرام کننده و رشد دهنده روح
  • بهبود حس ششم و تقویت توانایی های درونی
  • باز شدن گره های درونی انرژی و کمک به روان شدن انرژی حیاتی با قراردادن کریستال برروی بدن
  • محافظت در مقابل امواج و نیروهای منفی

کریستال کوارتز شفاف در سنگچین


مدیتیشن با کریستال کوارتز

تمرکز کامل را مدیتیشن میگویند، حقیقت در این مرحله ظاهر میشود. تمامی دانش در درون فرد وجود دارد ولی این دانش به آگاهی فرد نمی آید زیرا اثراتی که آموزش های خارجی روی مغز میگذارند، مانعی برای دانش درونی میباشند و مانع میشوند که بیاد آوریم که “ما میدانیم”. با ذهنی که به خارج متوجه است نمیتوانیم دانش حقیقی را بدست آوریم و به همین دلیل انجام مدیتیشن ضروری است. کریستال ها وسیله کمکی هستند که این قدرت را بیدار میکنند و برای مراقبه فوق العاده اند. یک نوع مدیتیشن به نام تراتاکا وجود دارد که با زل زدن به کریستال کوارتز به ویژه گوی کریستالی انجام میشود. گفته شده که با این مدیتیشن میتوانیم حوادث گذشته و آینده را ببینم که البته نیازمند پشتکار و تمرین زیادی است .

کوارتز کمک میکند که خود را با منشاء آگاهی در ارتباط قرار دهیم و نیز کمک مینماید که جهش کوانتومی داشته باشیم. کریستال کوارتز روح را به طرف نور جلب مینماید.

روش 1:

  • برروی تشک راحتی به پشت دراز بکشید.
  • یک کریستال کوارتز را روی چشم سوم خود قرار دهید.
  • خود را ریلکس کرده و نسبت به آنچه ممکن است اتفاق بیفتد پذیرا باشید.
  • به دنیای درون خود سفر کنید، اجازه دهید تا تصاویر درونی پشت پرده چشمان شما در محل چشم سوم ظاهر شوند. اگر دروازه ای مشاهده کردید از آن بگذرید، ممکن است یک قصر بلوری در انتظارتان باشد. خود را رها کنید تا درون تان هر آنچه برای شما در این زمان مناسب است را نشان دهد.
  • ❌ کریستال را بیش ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی چشم سوم نگه ندارید.

 

روش 2:

مدیتیشن گروهی به کمک کریستال کوارتز

کریستال را در مرکز دایره ای از افراد قرار دهید و از آن بعنوان مرکز تمرکز استفاده کنید.

 

روش 3:

  • میتوانید از هر چهار عنصر آتش، آب، هوا و زمین استفاده کنید.
  • شمعی را روشن کنید. (آتش)
  • ظرف آب یا گلدان پر از گلی را قرار دهید. (آب)
  • عود بسوزانید. (هوا)
  • کریستال را در مقابل خود بگذارید. (زمین)
  • به آرامی بنشینید و به کریستال نگاه کنید. سپس به آرامی چشم خود را ببندید.
  • تصویری از کریستال را در چشم سوم خود مجسم کنید و روی آن متمرکز باقی بمانید.
  • از آنجایی که کوارتز سمبلی از خود برتر میباشد، کمک میکند تا با خود برتر و واقعی تان ارتباط گرفته و دید و بصیرت درونی تان تقویت شود.

خرید کریستال کوارتز اصل