خواص سنگ آمتیست

سنگ آمتیست در میان سایر سنگ ها بخاطر محبوبیت و در دسترس بودنش بی همتاست. فراوانی این سنگ نشان دهنده سخاوت مادر طبیعت است. بخاطر قیمت مناسبش، می توانید آمتیست را در هر گوشه منزل، باغ و حیاط یا محل کار یا حتی ماشین تان بچینید. محبوب ترین شکل های استفاده از آمتیست به شکل های خام یا اصطلاحا راف و تراش نخورده آن در فرم دستبند، گرنبند یا تکه سنگ تزئینی است.


برای مطالعه بیشتر به اینجا رجوع کنید: “سنگ آمتیست و خواص آن”


منشإ و تشخیص مناسب ترین آمتیست

تاثیر و خواص سنگ آمتیست به رنگ و محل استخراج آن مربوط است. بیشتر آمتیست ها از برزیل و اوروگوئه استخراج می شوند که کیفیت نسبتا خوبی دارند. هر چند گفته می شود که باکیفیت ترین آمتیست ها از روسیه بدست می آیند. البته در کره جنوبی، کانادا و ایالات متحده هم آمتیست یافت می شود.

آمتیست دارای طیف رنگی بنفش و سفید است. معمولا شدت و غلظت رنگ بنفش در تکه های مختلف آمتیست متفاوت است و سنگ های پررنگ تر طرفداران بیشتری دارد. سنگ های آمتیست خالص معمولا به رنگ بنفش تیره هستند و گاهی املاح و مواد خارجی در طبیعت در روند شکل گیری آنها وارد می شود که باعث می شود کمی به سمت رنگ سفید با شفافیت کمتر تغییر رنگ دهند. بهترین و قدرتمندترین آمتیست ها پررنگ ترین ها با چرده نیلی رنگ هستند. البته سنگ های بسیار پررنگ، گران تر و نایاب تر نیز هستند. برخلاف کریستال هایی که رگه های سفید و ناخالصی زیادی دارند، آمتیست های پررنگ و شفاف تر تاثیرات بیشتری نیز خواهند داشت. می توانید تنوع بالایی از آمتیست را با قیمت مناسب و در دسترس تهیه کنید. به شرط آن که اصل باشد!

از اینجا می توانید تمام محصولات اصل آمتیست طبیعی در سنگچین را مشاهده کنید:

خواص آمتیست


جذب تمام خواص سنگ آمتیست به کمک فنگ شویی

برجسته ترین خواص سنگ آمتیست براساس فنگ شویی، شفادهی و تقویت انرژی های لطیف است. ارتعاشات صورتی تا بنفش آمتیست، قدرت شفابخشی و روحانی این کریستال را برمی انگیزد. آمتیست فضا را از هر نوع ارتعاشات منفی خالص و پاک می کند و انرژی ها و نیروها را به حالت خالص سرچشمه بازمیگرداند. بهمین ترتیب دارنده آن به حالت پایه انرژی ها و نیروی حیاتی خویش بازمی گردد. آمتیست احساسات بیش از حد را آرام می کند و با تخلیه ذهن از افکار غیرضروری، انتقال به یک حالت مراقبه گونه تر را راحت می کند. شهود و قدرت های روحی در حضور آمتیست سرعت می یابند.

مانند بسیاری از سنگ های بنفش و نیلی، آمتیست نیز در پاکسازی و تعادل چاکرای چشم سوم و همچنین چاکرای تاج مؤثر است. با استفاده از روش های سنگ درمانی و چاکرادرمانی می توانید خواص سنگ آمتیست را برای از بین بردن گره ها و گرفتگی های چاکراهای نامبرده جذب کنید.

مطالعه بیشتر در راستمرد: “چاکرا چیست و چگونه عمل می کند؟ راهنمای مقدماتی چاکراها”

در سطح فیزیکی، گفته شده که آمتیست قادر است سیستم ایمنی را تقویت کند و تنفس را متعادل سازد. همچنین به بهبود و شفافیت پوست کمک می کند. جالب است بدانید که کلمه آمتیست از یونانی ترجمه شده و به معنای سنگی است که دارنده آنرا از مسمومیت حفظ می کند.

در فنگ شویی آمتیست بخاطر خواص پاکسازی کننده و کیفیت بالابرنده اش به ارتعاشات بالاتر، استفاده گسترده دارد. آمتیست می تواند خانه را از سؤتفاهمات و بحث های بیهوده برهاند. همچنین به یادگیری و مطالعه کمک می کند.

بهترین نقاط باگوا طبق پیشنهاد فنگشویی برای جذب خواص سنگ آمتیست عبارتند از:

  • شمال شرقی: برای رشد روحی و معنوی، شهود و تزکیه نفس
  • جنوب شرقی: برای جذب ثروت و فراوانی
  • جنوب: افزایش ارتباط با نور درون و جذب شهرت و اعتبار
  • اتاق یا میز مطالعه: ارتقای کیفیت یادگیری و تمرکز

یک تکه آمتیست یا یک رشته آنرا درهر یک از نقاط نامبرده قرار دهید تا خواص آنرا بخوبی جذب کنید. اگر به لحاظ احساسی دوران سختی را می گذرانید می توانید یک تکه آمتیست را در جیب خود قرار دهید یا به هر شکلی آنرا با خود حمل کنید. حتی چیدن یا آویختن آن در ماشین نیز توصیه می شود.

سنگ خود را با سلیقه و ارتباط درونی فردی که با آن میگیرید انتخاب کنید و اینگونه آمتیست قادر است بیشترین خواصش را به شما ارائه کند. بهترین مکان ها بعد از نقاط نامبرده باگوا در بالا، چیدن آمتیست در اتاق نشیمن، کنار شومینه، روی آلتار (میز مخصوص مراسمات معنوی و مراقبه) و قفسه کتاب هاست.

پاکسازی و شارژ کریستال خود را فراموش نکنید!


ممکن است این مطلب را نیز بپسندید: “روانشناسی رنگ بنفش و اثرات سنگ های بنفش”


درختچه سنگی آمیتیست طبیعی از سنگچین – هارمونی فنگ شویی در منزل شما:

خواص آمتیست