نحوه تهیه و طراحی سنگ های جذب ویژه سنگچین را در این مقاله مشاهده میکنید.

سنگ جذب ویژه سنگچین

نحوه عملکرد سنگ های جذب

اگر با کاربرد مهرواژه ها آشنا باشید، می دانید که میتوان با ترکیب برخی حروف و علائم روی ضمیر ناخودآگاه خود تاثیر گذاشت. همچنین می توان انرژی های یک حالت یا زمان مشخص را در وسیله ای فیزیکی مثل سنگ ذخیره کرد. این گونه است فلسفه ساخت سنگ های جذب سنگچین که از ایده پردازی تا طراحی و تهیه، همگی در انحصار سایت سنگچین و فقط متعلق به این سایت بوده و برای اولین بار در ایران به فروش میرسند.

این سنگ ها تنها یک سنگ نیستند!!

ترکیبی از قدرتمندترین و نتیجه بخش ترین روش ها برای افزایش ارتعاشات شخص در جذب خواسته اش هستند. این روش ها شامل موارد زیر هستند:

1- انتخاب سنگ مناسب و اثر بخش در جذب خواسته مورد نظر

2- دارای مهر واژه با حروف پر قدرت و باستانی فرشتگان

3- شارژ شده با انرژی های ارتعاش بالای اساتید در مدیتیشن

 

همگی موارد بالا موجب می شود تا یک سنگ از خواص طبیعی و معمول خودش بسیار قویتر عمل کرده و انرژی فوق العاده بالایی برای جذب خواسته مورد نظر از خود نشان دهد. ترکیب این روش ها ابتکار سایت سنگچین بوده و زیر نظر اساتید باتجربه سایت راستمرد تهیه شده اند. اثربخشی این سنگ ها بارها آزمایش شده و برخی از نظرات خریداران در کانال تجربیات و نظرات سنگچین موجود می باشد.

اکیدا توصیه میکنیم این سنگ ها را از مرکز فروش دیگری تهیه نکنید زیرا علاوه بر تقلبی بودن، عواقب تاثیرات انرژی های کنترل نشده آنها بعهده خود شما خواهد بود!!

انواع سنگ های جذب سنگچین

این سنگ ها در 6 زمینه زیر طراحی و آماده شده اند:

– سنگ جذب ثروت

– سنگ جذب عشق

– سنگ جذب موفقیت

– سنگ جذب آرامش

– سنگ جذب سلامتی

– سنگ جذب حفاظت

در این کلیپ جذاب و آموزشی، همکاران ما در گالری سنگچین نحوه ساخت سنگ های جذب متعلق به سنگچین با استفاده از حروف باستانی را برای شما شرح می دهند. دیدن این ویدئو را حتما به شما توصیه می کنیم:

نحوه ساخت سنگ های جذب