کریستال هایی برای یک شروع جدید

انسان ها در طول زندگی به دلایل مختلفی نیاز پیدا می کنند که یک شروع جدید را تجربه کنند. ممکن است این تصمیم به دنبال اتفاقات ناگواری مانند سوانح و یا از دست دادن عزیزان گرفته شود یا صرفا پایان مرحله ای از زندگی و آغاز مرحله جدیدی برای فرد باشد. این دلایل می توانند بیرونی یا درونی، قابل کنترل یا خارج از کنترل شما باشند و بسیار متنوع هستند. فارغ از هر دلیلی که وجود دارد، می توان از این پتانسیل برای تغییرات مثبت در زندگی بهره برد.

سنگ ها و کریستال های شروعی جدید

 


مقاله سنگ های درمانی و کریستال ها – اثرات آن بر زندگی و روان انسان و

مقاله سنگ درمانی و برخی روش های درمان با سنگها  نیز میتواند برای شما مفید باشد.


شروع تازه می تواند جنبه های مختلفی مانند ایجاد رابطه ای جدید، شروع یک فعالیت یا سرگرمی جدید، مهاجرت، تغییر شغل، تغییر سبک زندگی ویا حتی یک تصمیم ساده شخصی و درونی داشته باشد. این شروع جدید همواره همراه با بررسی برخی نکات مهم است:

  • بازخورد شخصی: چه چیزی در روند قدیمی دچار مشکل بوده است، چه اشتباهاتی صورت گرفته، چگونه می شود بهبود پیدا کرد؟
  • ارزیابی مجدد: چه چیزی در زندگی من مورد اهمیت است؟
  • تصمیم گیری: قدم بعدی من چیست؟
  • شجاعت: پشتکار و نیروی پیشران برای ایجاد تغییر
  • مثبت اندیشی: مثبت نگر بودن نسبت به آینده
  • اضطراب: آموختن کنترل استرس و مدیریت تغییر شرایط
  • خلاقیت: رویا های شما محدود به قوه تخیل شماست
  • پشت سر نهادن: زمان رها کردن روند کهنه و شروعی جدید فرا رسیده است.

چگونه از کریستال ها در مسیر تغییر استفاده کنیم؟

کریستال ها به عنوان ابزار موثری بر محیط پیرامون و جریان های انرژی، می توانند در این مسیر به انسان فواید بسیاری برسانند. در واقع کریستال ها زمانی که توسط شما پاکسازی و فعال می شوند، قادرند در مسیر رشد فردی  تان شما را همراهی کنند و به شما بهره برسانند. در ادامه برخی از سنگ ها و کریستال هایی که در مراحل یک شروع جدید کمک کننده هستند را معرفی خواهیم کرد.

مرحله اول: بازخورد شخصی

آکوامارین. این کریستال با ارزش با رنگ های سرد، یکی از ابزار های ایده آل برای آغاز این مسیر است. آکوامارین به بازنگری خود، تفکر در احوالات شخصی و کشف پتانسیل های پنهان به شما کمک می کند. تصور کنید در ساحلی آرام بروی تخته سنگی نشسته اید و با دیدن تصویر خودتان در آب زلال و شفاف شروع به تفکر درباره خودتان می کنید. این کریستال همچنین برای درمان اهمال کاری و افزایش انگیزه انجام کار و گرفتن تصمیمات مهم کمک می کند.

آکوامارین

 

مرحله دوم: ارزیابی مجدد

کارنلین. این کریستال می توانند در مقابله با اتفاقات ناگوار گذشته که تاثیر عمیقی روی انسان گذاشته اند موثر باشد. اتفاقات بزرگی همچون از دست دادن عزیزان در صورت حل نشدن می تواند مانع از حرکت رو به جلو و شروعی نو شود. این کریستال کمک می کند بتوانید چرخه طبیعی زندگی را بپذیرید. همچنین موجب افزایش مثبت اندیشی و با تعدیل حس شک و تردید باعث افزایش قدرت تصمیم گیری می شود. کارنلین به عنوان سنگ خلاقیت نیز شناخته می شود.

سنگ کارنلیان

 

مرحله سوم: تصمیم گیری

چشم گربه. در این فرایندف دیر یا زود باید تصمیم اصلی را بگیرید. این کریستال با نام حل مشکل هم شناخته می شود و با الهام بخشی و افزایش قدرت اندیشیدن به شما کمک میکند تصمیمات پر ثمری بگیرید. این سنگ در گذشته برای مقاصد جادوگری و برای حفاظت در برابر انرژی های منفی و شیاطین مورد استفاده قرار می گرفته.

سنگ چشم گربه

 

مرحله چهارم: شجاعت

چشم ببر. رها کردن  روند آشنای قدیمی زندگی کار ساده ای نیست. سنگ چشم ببر به شما قدرت تغییر می بخشد و کمک می کند ناشناخته ها را بپذیرید و با دادن اعتماد به نفس به شما، شجاعت لازم برای قدم گذاشتن در این مسیر را به شما میبخشد.

سنگ چشم ببر از سنگ عناصر

برای خرید محصولات سنگ چشم ببر کلیک کنید

 

مرحله پنجم: مثبت اندیشی

سیترین. شروع هر تغییری در زندگی اگر همراه با مثبت اندیشی سالم باشد احتمال موفقیت بیشتری دارد. کریستال سیترین گاهی به نام های سنگ موفقیت، سنگ درخشان یا ویتامین سی برای روح، یاد می شود. درخشش پاک و امید بخش آن کمک می کند جنبه مثبت اندیشی در شما تقویت یافته و به شما در این مسیر یاری رساند.

سنگ سیترین

 

مرحله ششم: اضطراب

آمیتیست. هر تغییری به احتمال قوی استرس و اضطراب هایی به همراه دارد. چنانچه شما از دایره امن خود خارج شوید و در جستجوی مسیری جدید باشید این نگرانی همراه شما است. آمیتیست یکی از موثرترین کریستال های برای کمک به تعدیل استرس در افراد است. خواصی همچون آرامش بخشی، آسوده خاطر بودن و کمک به مقابله با انرژی های منفی می توانند در این مسیر بسیار کمک کننده باشد.

سنگ آمتیست

برای خرید محصولات سنگ آمیتیست کلیک کنید

 

مرحله هفتم: خلاقیت

سنگ لابرادوریت با عنوان سنگ تغییر هم شناخته می شود و بر اساس افسانه ها گفته می شود رنگ های خاصی که در قسمت هایی از آن دیده می شود شفق های قطبی گیرافتاده در سنگ هستند. این کریستال تاب آوری شما را در برابر تغییرات برنامه ریزی شده یا حتی ناخواسته تقویت می کند. یکی دیگر از خواص آن حفاظت از افراد در مقابل انرژی های منفی است.

سنگ لابرادوریت سنگ عناصر

 

مرحله هشتم: پشت سر نهادن

سنگ ماه رنگین کمانی. این سنگ از خانواده سنگ لابرادوریت است و تمام ویژگی ها و خواص آن را داراست. همچنین خواصی همچون تقویت توانایی دریافت الهامات درونی، و افزایش خرد نیز برای آن ذکر شده است.

سنگ ماه رنگین کمانی

 

شما می توانید در مسیر تغییر از سنگ کیانیت به منظور تقویت خودباوری و افزایش قدرت استقامت و استمرار در تصمیم خود و از سنگ آمازونیت برای کاهش استرس و تضمین موفقیت در دوره جدید زندگی تان بهره ببرید.

سنگ کیانیت

 

آمازونیت

 

 

نحوه استفاده از کریستال ها

صرفا خریداری کریستال ها و نگهداری آنها درمحل زندگی تان دلیل بر وقوع معجزه در زندگی شما نیست بلکه جرقه تغییر و آغاز یک مسیر جدید باید از درون فرد سرچشمه بگیرد. در این شرایط کریستال های معرفی شده می توانند نهایت کمک و فایده را به فرد استفاده کننده برسانند.

برای اطلاع از نحوه پاکسازی، فعال کردن و شارژ کردن کریستال های خود اینجا را کلیک کنید. اگر مخصوصا برای کمک گرفتن در مسیر تغییر از این کریستال ها استفاده می کنید می توانید از تکنیک  هایی همچون تخیل نیز استفاده کنید. برای مثال خود را در موقعیت جدیدی که برای دستییابی به آن تلاش می کنید تصور کنید در حالیکه کریستال خاصی را در دست دارید. همچنین می توانید از عبارت های مثبت تاکیدی که در آن ها از اسم کریستال استفاده کرده اید برای اثرگذاری بیشتر کمک بگیرید. سعی کنید همیشه کریستال مورد نظرتان را به همراه داشته باشید.

 

منبع: https://www.gemselect.com/other-info/gems-for-new-beginnings.php