خواص سنگ اونیکس

 

اصول فنگ شویی به جذب خواص سنگ ها و کریستال ها و گردش انرژی آنها در جهت صحیح کمک می کند. روش های فنگ شویی باعث می شود به کمک سنگ ها، اقتدار و حفاظت را به خود جذب کنید، انرژی های منفی را پاکسازی کنید، آرامش و انرژی مضاعف بدست آورید و خواسته های شخصی تان مانند سلامتی، عشق، ثروت و… را به محیط خانه، محل کار و هاله خود دعوت کنید.


برای مطالعه بیشتر رجوع کنید به: “سنگ اونیکس و خواص آن”


کریستال های سیاه، منابع اقتدار و حفاظت

خواص سنگ اونیکس سیاه نیز مانند بسیاری از کریستال ها بسیارند. در این مطلب به روش های پیشنهادی فنگ شویی جهت جذب حداکثر نیرو و خواص اونیکس می پردازیم.

بطور کلی کریستال های سیاه، محافظت کننده و اقتداربخش هستند. از آنجایی که رنگ مشکی تمام رنگ های طیف مرئی نور را در خود جمع دارد، این رنگ قادر است همکاری و مهارت های اجتماعی مانند ارتباطات و سازگای با محیط را نیز تقویت کند. باور بر اینست که مشکی، موفقیت های مالی و کاهش ترس به همراه می آورد.

این کیفیت ها بیشتر از همه در سنگ های تورمالین سیاه، اونیکس سیاه و اُبسیدین سیاه متمرکزند. البته سنگ هماتیت که رنگ مشکی متالیک دارد و ظاهرش با اونیکس و اوبسیدین کمی متفاوت است، نیز حامل انرژی های حفاظتی و اقتداربخش چشمگیر است.


برای مطالعه بیشتر: “روانشناسی رنگ سیاه و اثرات سنگ های سیاه”


خواص سنگ اونیکس سیاه براساس فنگ شویی

جذب خواص سنگ اونیکس سیاهخواص سنگ اونیکس سیاه با کیفیت های درونی این سنگ همراستا هستند. برای شناختن اونیکس از سایر سنگ های مشکی بهتر است خودتان سعی کنید انرژی های آنرا احساس کنید و با آن ارتباط بگیرید. اونیکس یک ارتعاش آرام، باثبات و ابتدایی دارد. نحوه شکل گیری اونیکس در طبیعت زمان بسیاری برده است بنابراین انرژی قدرتمند حیاتی و حمایتی برای دارنده اش به ارمغان می آورد. احتمالا با لمس این سنگ یا مراقبه بر روی آن، تصاویر محافظت کننده و نگهبان در چشم ذهنتان شکل خواهد بست. شاید بتوانید نیروی عظیم آنرا به شکل دیگری مانند صدا یا انرژی لطیف احساس کنید.

اونیکس سنگ برج های کنسر و کپریکورن (تیرماه و دی ماه) است. گذشتگان از اونیکس برای محافظت از دشمنان در جنگ ها و دفع چشم زخم در خانه استفاده می کردند. این سنگ طلسم ها و انرژی های شریر را دور می سازد و شهامت و قدرت می بخشد.

اونیکس به دارنده اش می آموزد که بر نیروها و پتانسیل های وجودی خودش تکیه کند و به ندای درونش اعتماد کند. کریستال اونیکس فرد را به قلمرو شب متصل می کند، جایی که خودِ حقیقی را می توان یافت. هدف این سنگ جلوگیری از هدررفتن انرژی حیاتی حامل آن و جذب و دگرگونی انرژی های منفی که در محیط جمع شده اند می باشد. در نتیجه باعث می شود در شرایط دشوار و هنگام درگیری با استرس، اندوه و سردرگمی، قوای احساسی و جسمانی فرد افزایش یابد.

براساس فلسفه فنگ شویی اونیکس مشکی می تواند در موارد زیر کمک کننده باشد:

  • تضمین تصمیم گیری عاقلانه
  • افزایش شادی و شانس
  • حمایت از تلاش های فردی و ارتقای خودمحوری
  • شفای زخم ها و رنجش های قدیمی
  • ارتقای کیفیت مراقبه
  • خلاصی از ترس ها، فوبیا، اضطراب و شک به خویشتن

 

راه های مختلفی برای جذب خواص سنگ اونیکس به کمک فنگ شویی معرفی می شود:

  • فرم های مختلف اونیکس جهت جذب خواص سنگ اونیکس سیاهدر مجسمه ها و نمادهای پول و ثروت مانند پی یائو (pi yao) و وولو (wu lou) (سردیس های چینی) و وزغ سه پا و… گاها اونیکس سیاه به کار می رود یا کلا این نمادها را با استفاده از اونیکس می سازند که در این صورت با قرار دادن آنها در گوشه ثروت و فراوانی، به جذب پول و برکت کمک می کند. اگر دستبندی از هر یک از این نمادها از جنس اونیکس داشتید، آن را در محل کار به دست ببندید و انرژی های اقتدار مالی را به خود جذب کنید.

  • در مجسمه های حیوانات مختلف زودیاک مانند اژدها و گاو نر، از انیکس بعنوان تقویت کننده خواص آن مجسمه ها استفاده می شود که هر یک نقطه مختص خود را در باگوا دارند. اگر این نمادها را از جنس اونیکس دارید، در منزل در محل درب ورودی قرار دهید و اجازه دهید اقتدار و حفاظت منزل شما را در بر بگیرد.

  • سایر عناصر محافظتی فنگ شویی مانند سگ های فو و مهره های دزی (Dzi beads) و همچنین نماد یین و یانگ را نیز گاهی با اونیکس می سازند که بصورت قابل حمل یا در گوشه های مناسب باگوا، به خصوص در مقابل یا کنار درب ورودی خانه، به محافظت و دفع نیروهای منفی کمک می کند. این نمادها از جنس اونیکس به پاکسازی محیط کمک مفیدی خواهند رساند.

  • دستبندها، گردنبندها و هر نوع وسیله تزئینی با فرم آویز یا قابل حملی که برای اونیکس درنظرگرفته می شود، بهترین راه جذب خواص سنگ اونیکس از منظر فنگ شویی محسوب می شود. اونیکس بیشتر از آنکه یک سنگ خانگی باشد، سنگی فردی جهت ارتقای کیفیت های شخصی و محافظت از دارنده است بنابراین بهترین راهی که فنگ شویی جهت جذب و استفاده از خواص اونیکس پیشنهاد می دهد، حمل دائمی آن در شکل های نامبرده در بالا، یا دیگر حالات و حتی در ساده ترین شکل آن نیز مفید است.


فنگ شویی اونیکس را سنگی محافظ و قدرتمند معرفی می کند که می توانید در گوشه های مختلف باگوا خصوصا در مقابل درب ورودی منزل قرار دهید هر چند بهترین راه استفاده از خواص فوق العاده آن حمل آن بهمراه است. پس بنا به سلیقه و اولویت خود، فرمی از انگشتر، دستبند، گردنبند یا آویزی از اونیکس انتخاب کنید و دائما همراه خود داشته باشید تا حفاظت و اقتدار تاریکی های شبانگاه را به خود جذب نمایید.

پاکسازی و شارژ کریستال فراموش نشود!
از اینجا می توانید به تمامی محصولات اونیکس در سنگچین دسترسی پیدا کنید:

تمامی محصولات اونیکس در سنگچین

 

پیشنهاد ویژه سنگچین:

بسته جذب حفاظت ویژه سنگچین

این بسته شامل تعدادی از قویترین و محبوب ترین محصولات سنگچین در زمینه جذب حفاظت است.

  1. سنگ مهرواژه دار جذب حفاظت با زنجیر
  2. سنگ تورمالین سیاه
  3. دستبند اونیکس
  4. عود صندل اصل

 

 

 

بسته جذب حفاظت ویژه سنگچین


 

پیشنهاد راستمرد: “بسته جامع حفاظت از انرژی های منفی”