سنگ های حفاظت از امواج الکترومغناطیس در واقع کریستال هایی برای کاهش اثرات EMF و حفاظت در برابر امواج 5G هستند که در این مقاله با آنها آشنا میشوید.

EMF چیست؟

EMF  مخفف Electromagnetic Field (میدان الکترومغناطیس) است و به ناحیه از فضای اطراف ما که انباشته از انرژی های نامرئی یا تشعشات ایجاد شده توسط ابزار های الکترومغناطیسی است، اشاره دارد.

5G چیست؟

نسل جدید تکنولوژی ارتباط بی سیم است که بر پایه امواج رادیویی (که بخشی از امواج الکترومغناطیس هستند) کار می کند.

در فضای زندگی امروزی واقعا راهی برای رهایی از امواج رادیویی وجود ندارد زیرا این امواج توسط بیشتر وسیله های ضروری زندگی مدرن مانند گوشی تلفن همراه، مایکروویو و یا حتی یخچال تولید می شوند. میزان صدمات وارده از این طریق موضوع بحث های علمی است اما چیزی که نگران کننده است، افزایش روزافزون این امواج در زندگی انسان است که بسیاری تخمین میزنند میتواند یکی از دلایل افرایش میزان سرطان و بیماری های عصر حاضر باشد.

کریستال ها قدرت تولید طیف گسترده ای از فرکانس ها را دارند و حتی قادر به تنظیم فرکانس خود با محیط اطرافشان هستند. به همین دلیل با قرار گرفتن در محیط های پر تنش، توانایی تعدیل فرکانس ها را دارند و می توانند برای کاهش آلودگی های امواج الکترومغناطیس استفاده شوند. اگرچه مطالعات علمی قاطعانه ای درباره اثر مثبت کریستال ها بر کاهش صدمات ناشی از امواج الکترومغناطیسی یافت نشده، مشاهدات بسیار گسترده ای در این خصوص انجام شده است که این امر را تایید می کند. در این مقاله برخی از بهترین سنگ های حفاظت از امواج الکترومغناطیس و کریستال ها برای کاهش اثرات منفی امواج الکترومغناطیسی معرفی می شود.

انباشت امواج الکترومغناطیسی در زندگی امروزی مشکلی است که از دو دیدگاه می توان به آن پرداخت: پیشگیری و درمان.

برخی از کریستال ها می توانند دفع کننده، مسدود کننده یا جذب کننده این امواج باشند. در کتاب The Book of Stones نوشته Robert Simmons آمده است که:

وقتی کریستال ها را وارد ناحیه الکترومغناطیس می کنیم، دو اتفاق رخ می دهد. فرکانس های سرچشمه گرفته از کریستال بر اساس قانون رزونانس شروع به هماهنگی با فرکانس های محیط می کنند و این یک لایه سوم و بزرگتر از فرکانس ها را می سازد… فرکانس ها به مرور دچار تغییراتی می شوند که قدرت اثرگذاری آنها را بر جسم و کارکرد مغز افزایش می دهد.

سنگ های حفاظت از امواج الکترومغناطیس

کریستال هایی که برای کاهش اثرات منفی این امواج موثر بوده اند در ادامه معرفی می شوند. شما می توانید از این سنگ ها هنگام کار با کامپیوتر، موبایل، تلویزیون، دستگاه مایکروویو و تلفن های بی سیم خانگی مابین خودتان و دستگاه یا اطراف و روی دستگاه استفاده کنید یا به شکل زیورآلات از خواص آن بهره ببرید.

تورمالین سیاه : توانایی دفع کردن امواج الکترومغناطیسی

تورمالین سیاه از سنگ های حفاظت از امواج الکترومغناطیس

خرید سنگ تورمالین سیاه طبیعی

آمازونیت: مسدود کردن و جذب امواج الکترومغناطیس

آمازونیت

مالاکیت: سپر محافطتی در برابر امواج الکترومغناطیس

مالاکیت

کوارتز دودی: جذب کننده امواج و انواع آلودگی های الکترومغناطیس

کوارتز دودی

خرید محصولات کوارتز دودی

هماتیت : می توانید از این سنگ در کنار دستگاه وای فای استفاده کنید.

هماتیت از سنگ های حفاظت از امواج الکترومغناطیس

آونتورین: جذب کننده امواج و مناسب برای استفاده برای کاهش اثر منفی امواج الکترومغناطیسی تلفن همراه

آونتورین

کاروئیت: کاهش اثرات منفی امواج الکترومغناطیس

کاروئیت

ممکن است در حال استفاده از ابزار الکترونیکی خاصی نباشید اما آشکار شدن علایم زیر می تواند نشان از تاثیر پذیری شما از این امواج باشد:

  • افسردگی
  • از دست دادن تمرکز
  • سر درد و میگرن
  • سرگیجه
  • اضطراب
  • حالت تهوع
  • خستگی مفرط
  • ضعف حافظه
  • اختلال در خواب

برای درمان اثرات منفی که رویارویی با امواج الکترومغناطیسی در ما باقی گذاشته می توان از کریستال های زیر کمک گرفت.

ابسیدین

ابسیدین از سنگ های حفاظت از امواج الکترومغناطیس

سودالیت

سودالیت

فلوریت

فلوریت

بهترین راه استفاده از این کریستال ها قرار دادن آنها در نزدیکی چاکرای ریشه یا مراقبه کردن درحالیست که آنها را در نزدیکی بدن یا در دست دارید. اگر نقطه خاصی از بدن شما دچار آسیب شده یا در آن نقطه درد احساس می کنید نیز می توانید کریستال را در نزدیکی این نقطه قرار دهید و خود را ریلکس کنید.

به یاد داشته باشید که همواره بطور مرتب کریستال های خود را پاکسازی کنید تا از خواص و انرژی مثبت آنها بهره مند شوید و جلوی انسداد انرژی در آنها را بگیرید.

خرید سنگ حفاظت ویژه سنگچین

خرید بسته حفاظت مخصوص سنگچین


منبع: https://www.gemselect.com/other-info/emf-protective-gemstones.php