در این مقاله شما را با معروف ترین سنگ های گروه خونی مختلف آشنا میکنیم تا در انتخاب سنگ مناسب خود بتوانید از این روش نیز استفاده کنید.

سنگ های گروه خونی


مقاله روش های انتخاب سنگ مناسب را حتما مطالعه کنید.


گروه خونی افراد تا حدودی بر دمای بدن، ویژگی های رفتاری و ویژگی های شخصیتی آنها تاثیر می گذارد. گروه های بسیاری هستند که در تصمیم گیری های مهم به ویژگی های هر گروه خونی دقت می کنند و عقیده دارند در گرفتن تصمیم بهتر مفید واقع می شود.

گفته می شود افرادی که گروه خونی A دارند افرادی مهربان، دلسوز، حساس هستند و برای حرفه هایی همچون حسابداری و نویسندگی اشخاص مناسبی اند. درحالیکه افرادی با گروه خونی B ویژگی های شخصیتی دیگری همچون خونگرم بودن، پرانرژی بودن و خلاق بودن را دارند و حرفه های مناسب آنها نیز شامل محقق، خبرنگار و هنرمند است. افرادی با گروه خونی O افرادی با انضباط و مسئولیت پذیرند؛ آنها رهبران خوب و مدیران موفقی هستند. در نهایت افراد با گروه خونی AB افرادی مستقل، پرانرژی و خونگرم هستند که در حرفه هایی همچون مربیگری، وکالت یا کارهای اجتماعی می درخشند.


مقاله مرتبط: سنگ ماه تولد یا سنگ عنصر ؟ انتخاب سنگ مناسب


با توجه به ویژگی های رفتاری و شخصیتی هر کدام از گروه های خونی می توان دسته بندی مناسبی از کریستال های مخصوص آنها و سنگ های گروه خونی تهیه کرد. در ادامه این کریستال ها در قالب این دسته بندی به شما ارائه می شوند.

  • گروه خونی O

سنگ چشم ببر برای افراد این گروه شجاعت و موفقیت به همراه دارد که می تواند موفقیت آنها در حرفه های مدیریتی و رهبری را به دنبال داشته باشد.

سنگ چشم ببر از سنگ عناصر

خرید محصولات سنگ چشم ببر از سنگ های گروه خونی

 

کارنلین به عنوان سنگ خلاقیت، اشتیاق و انگیزه بخش شناخته می شود و برای افراد این گروه خونی مناسب بشمار می رود.

سنگ کارنلیان

  • گروه خونی B

کریستال سیترین گاهی به نام های سنگ موفقیت، سنگ درخشان یا ویتامین سی برای روح، یاد می شود. این کریستال به افراد انگیزه تلاش و زندگی داده و لذت بردن از لحظه را برایشان به ارمغان می آورد.

سنگ سیترین از سنگ های گروه خونی

آونتورین قدرت همدلی با دیگران را افزایش داده و باعث بهبود روابط با پیرامون می شود. همچنین به گرفتن تصمیمات بهتر کمک کرده و برای شما شانس به بار می آورد.

آونتورین از سنگ های گروه خونی

  • گروه خونی A

تورمالین صورتی به تقویت شجاعت، پشتکار و دقت می پردازد و احساساتی مانند خشم و ناراحتی را تعدیل می کند.

تورمالین صورتی از سنگ های گروه خونی

کریستال کوارتز دودی افکار شلوغ را آرام کرده و شفافیت را به ذهن برمیگرداند و همچنین به مثبت نگری هم کمک می کند.

کوارتز دودی

خرید محصولات کوارتز دودی از سنگ های گروه خونی

 

  • گروه خونی AB

سنگ خورشید یک کریستال ایده آل برای این گروه است زیرا به تقویت استقلال می پردازد.

سان استون یا سنگ خورشید

Spessartite Garnet به افراد کمک می کند تجریبات جدید داشته باشند و مسیر جدیدی را آغاز کنند و به انا می آموزد تغییر مفید است.

لعل

توجه به گروه خونی برای انتخاب سنگها در برخی فرهنگ ها مورد توجه جدی قرار می گیرد. برای مثال در ژاپن اغلب مردم گروه خونی خود را می دانند و در انتخاب های کوچک و بزرگ به آن دقت می کنند و از سنگ های گروه خونی مخصوص خود استفاده میکنند.

 


منبع: https://www.gemselect.com/other-info/gems-for-blood-types.php