مراقبه کوارتز صورتی

رزکوارتز یا کوارتز صورتی یک کریستال طبیعی معدنی است. ظاهر شفاف و صورتی این سنگ بعلت ترکیبات منگنز و تیتانیوم درون آنست. رزکوارتز ارتعاشات شفا، عشق و صلح را حاکم می سازد، به شفای قلب کمک می کند و ارتباط فرد را با لایه های عمیق و ظریف احساسات درون و محبت و شفقت میسر می سازد. در این مقاله پس از معرفی این سنگ، مراقبه کوارتز صورتی جهت بازگشایی دروازه های قلب و شفای چاکرای آناهاتا آموزش داده می شود.


برای مطالعه بیشتر: “کوارتز صورتی یا رز کوارتز و خواص آن”


ویژگی ها:

  • رنگ: انواع صورتی؛ از صورتی کالباسی و کمرنگ تا صورتی پررنگ (معمولا شفاف)

  • عدد: به عدد 7 ارتعاش نشان می دهد

  • سیاره: زحل

  • زودیاک: خرگوش، برج ثور و برج میزان

  • ناحیه باگوا: گوشه روابط

  • عنصر: زمین

  • ریشه: جنوب آفریقا، ایالات متحده، برزیل، ژاپن، هند، ماداگاسکار

 

ناحیه روابط براساس باگوای فنگ شویی، مربوط به روابط، ازدواج، شراکت، مادر، عشق به خویشتن و اعضای داخلی تولید مثل در بدن می باشد. در فنگ شویی چیدن کوارتز صورتی در این ناحیه می تواند جاذب انواع عشق و شفای قلب باشد. بستگی دارد نیت و خواسته شما چه باشد. مراقبه کوارتز صورتی در این ناحیه انرژی بالایی را به جریان می اندازد.

انرژی زنانه شگرفی درون رزکوارتز نهفته است. در فنگ شویی این انرژی یین چی یا به تنهایی یین نامیده می شود. یین یک نیمه از کل انرژی حاکم بر هستی است؛ بنابراین نقش اساسی در ابعاد مادی و معنوی زندگی ما ایفا می کند. اگر تعادل میان دو نیمه وجود ما یعنی یین و یانگ بهم بخورد، مشکلات مختلفی در تمام سطوح زندگی مان رخ خواهد داد. از جمله سلامتی، مادیات، احساسات، روابط و تعادل روحی.

ویژگی موردتوجه این سنگ آنست که انرژی یین از دست رفته را بازمی گرداند و به بازگشایی چاکرای آناهاتا و شفای قلب کمک بسزایی می کند. مهمترین جنبه این درمان رسیدن به قدرت پذیرش و عشق به خویشتن است. اگر از قلب خود غافل بوده اید، این کریستال شما را به سطوح عمیق احساس و قلب خواهد برد.

متاسفانه امروزه بسیاری از ما بخاطر زندگی در شهرها و بسیاری عوامل دیگر، ارتباطات خود را با عالم معنا و درون از دست داده ایم. هر روز تعداد بیشتری از روح ها آلوده و افسرده می شوند و این سایه تاریک افسردگی و ترس سراسر جوامع را می پوشاند. راه مقابله با این تاریکی گشودن قلب ها و ارتباط گرفتن دوباره با درون است. اگر بتوانیم دروازه ی قلب خود را بگشاییم ممکن است راهی برای نور باز شود و تاریکی هایی که مدتها ما را احاطه کرده بودند، باری فرو ریزند.


از اینجا می توانید انواع کریستال های کوارتز صورتی در سنگچین را مشاهده کنید.

https://sangcheen.com/wp-content/uploads/2020/09/20210115_125041.jpg


مراقبه کوارتز صورتی

مراقبه کوارتز صورتیتمرین زیر، یک مراقبه هدایت شده با کوارتز صورتی جهت بازگشایی چاکرای قلب است که اگر طبق آنچه گفته شده پیش بروید و بتوانید وارد خلسه شوید به شفای قلب منجر خواهد شد و تحول چشمگیری در زندگی تان احساس خواهید کرد.

ابتدا در محل مراقبه خود قرار بگیرید. اگر چنین جایگاهی ندارید، محیطی آرام و بدور از سروصدا و رفت و آمد برای مراقبه انتخاب کنید. باید بتوانید برای مدتی در این محیط خلوت داشته باشید.

شمع و عودی روشن کنید که ترجیحا شمع به رنگ صورتی، سبز، قرمز یا سفید باشد و عود مخصوص چاکرای قلب یا صندل باشد. کریستال کوارتز خود را نزدیک خود قرار دهید. اگر می توانید آنرا به گردن بیاویزید بطوری که سنگ روی سینه و نزدیک به قلب تان قرار بگیرد. در غیر اینصورت می توانید صرفا آنرا روبروی خود روی زمین یا یک آلتار (میز) قرار دهید.


درباره روانشناسی رنگ صورتی و اثرات سنگ های صورتی بخوانید.


به حالت مراقبه (لوتوس) بنشینید و پشت خود را صاف و کشیده نگاه دارید. به آرامی چشمانتان را ببندید و به جریان تنفس تان دقت کنید. نفس های عمیق تری بکشید و هر اندیشه ای که وارد ذهن شد را، با برگرداندن تمرکزتان روی جریان تنفس، از فضای ذهن و بتدریج از اتاق بیرون برانید.

پس از آنکه آرامش و سکوت را تجربه کردید، حواس و ذهنتان را همراه با تنفس، به داخل بدن ببرید. ذرات حیات بخش هوا را به شکل نورهای سبز براق ببینید که از بینی شما وارد کالبد اثیری شما می شوند. چنان برق سبز رنگ چش نواز و هستی بخشی. از مسیر بینی و گلو عبور کنید. همینطور پیش بروید تا به محیط سینه وارد شوید. اینجا پر از نور و انرژی است و ذرات سبز رنگ نورانی همه جا دیده می شوند. کریستال خود را ببینید که درون سینه شما می تپد و با هر تپش عشق عظیمی به تمام کالبد شما می فرستد.


انواع مدیتیشن با سنگها را از اینجا بخوانید

فایل های رایگان مدیتیشن راستمرد را حتما امتحان کنید!


بتدریج تصاویری روی بدنه شفاف و صورتی کریستالی که در سینه تان می تپد مشاهده می کنید. می توانید بدن خودتان را ببینید و به یاد می آورید که چقدر خودتان را دوست دارید. به بدن و هوش و روح خودتان علاقمند هستید. تک تک عزیزان تان را روی بدنه کریستال مشاهده می کنید و برای آنها عشق فراوانی می فرستید. بعد سیاره خودتان را در قلب کهکشان ها مشاهده می کنید. نیروی بیکران عشق را احساس می کنید که سرتاسرزمین را در برگرفته. ذرات نورانی که تمام سیاره را پوشانده است. برای مدتی اجازه دهید این عشق سرتاسر وجودتان را در بربگیرد. در همان محیط گرم و نورانی قلب تان بمانید و اجازه دهید شفای قلب حاصل شود.

پس از مدتی می توانید کم کم محیط را ترک کنید ذرات نورانی را دوباره از سینه به سمت گلو و بینی دنبال کنید که همراه با بازدم از سینه شما خارج می شوند. پس از خروج از بدن به آرامی انگشتان دست ها را تکان دهید و اجازه دهید دست ها پیش از چشم ها بیدار شوند. دو دست خود را به شکل ناماسته در مرکز سینه خود قرار دهید و از نیروهای شفابخش یین که از کریستال دریافت کردید قدردان باشید. می توانید به آرامی چشمانتان را گشوده و از حالت مراقبه خارج شوید.

 

پاکسازی کریستال فراموش نشود!