شاید شما هم مقاله دیگر ما در مورد سنگ جذب سنگچین و کمک آن به افزایش چشمگیر قدرت جذب را خوانده باشید و دوست داشته باشید بدانید چطور می شود یک سنگ جذب ساخت؟ و آیا راهنمای گام به گامی برای ساختن یک سنگ جذب وجود دارد؟ همچنین چه زمان ها و وسایلی برای جذب هر چیزی موثرتر است؟ یا سمبل های جذب به کار رفته در سنگ های حذب سنگچین چیست؟ در این مقاله برای اولین بار در اینترنت به همه این سوالات و خیلی بیشتر پاسخ خواهیم داد:

قدم اول: سمبل ها

بر دنیا نه کلمات که سمبل ها حکمرانی می کنند!

وقتی میخواهیم کیفیتی را در خود بوجود آوریم و یا چیزی را جذب کنیم معمولا از جملات مثبت برای تلقین به خود استفاده می کنیم یا از فایل های خودهیپنوتیزم و سابلیمینال کمک میگیریم. البته این روش ها بسیار قدرتمند و موثرند اما تنها روش موجود برای تاثیر روی ذهن ناخودآگاه یا استفاده از قانون جذب نیستند.

کارل گوستاو یونگ روانشناس بزرگ سوئیسی معتقد بود که زبان ناخودآگاه، زبان نمادها و سمبل هاست. و خیلی اوقات یک نماد یا سمبل می تواند کار هزاران کلمه و جمله را در یک آن انجام دهد. پس قدم اول در ساخت یک شی با قدرت سنگ جذب سلامتیجذب این است که برایش نمادی طراحی کنید. این نماد می تواند از ترکیب حروف و کلمات و شکستن و ترکیب آنها به شکل هنری ساخته شود یا حتی شهودین یک نمادی برای موضوع مورد نظرتان در نظر بگیرید. مثلا نمادی برای ثروت یا عشق باید برای خود طراحی کنید درست مثل یک لوگو یا سمبل که امروزه هر کسب و کاری یکی از آنها را برای معرفی خود به کار می برد. این مهم است که این نماد از عمق ناخودآگاه بیاید و دارای قدرت باشد. نمادهایی که ما برای سنگ های جذب سنگچین استفاده می کنیم هم از این دست است و توسط اساتید راستمرد و به شکل شهودین دریافت و طراحی شده اند. این سمبل ها حتی به تنهایی می توانند بروی ناخودآگاه شما اثر بگذارند.

قدم دوم: زمان مناسب برای شارژ سنگ

کسی که می داند زمان مناسب برای هر موضوعی چه زمانی است، همچون موج سواری است که موج های دریا را می شناسد و در زمان مناسب بر آنها سوار می شود

آقای کاظم پور مدیر راستمرد به عنوان یک علاقه جانبی سالها بروی ستاره شناسی علمی که ترکیب روانشناسی عمقی و ستاره شناسی باستانی است کار کرده اند. این رشته از کارهای کارل گوستاو یونگ خصوصا از مفهوم ناخودآگاه جمعی و کهن الگوها ریشه گرفته است. آقای ریچارد تارناس، تاریخ دان فرهنگی، پروفسور روانشناسی و فلسفه در انحمن مطالعات یکپارچه کالیفرنیا، روی این موضوع که سیارات نمایانگر کهن الگوها در روان انسان هستند بسیار کار کرده است. ایشان کتابی تحت عنوان کیهان و روان، شروع یک جهان بینی جدید [1] نگاشته اند که در آن به طور دقیق نشان می دهند چطور ستاره شناسی باستانی می تواند بروز کهن الگوها را در روان جمعی انسان ها و همین طور در روان یک شخص و زندگی روزمره او پیش بینی کنند. اگر دوست دارید بیشتر در مورد مفاهیم روانشناسی یونگ بدانید می توانید لینک آشنایی با روانشناسی یونگ را در راستمرد دنبال کنید. اما در مورد مبحث خودمان پس می بینید که زمانها می توانند تاثیر ژرفی بر روان انسان و به طبع آن در زندگی روزمره بگذارند. این موضوع در قانون جذب مدرن به کلی نادیده انگاشته شده. البته بدون زمان درست و فقط با باور قوی هم می شود تا حدودی موفق شد اما ما می خواهیم شما بسیار موفق شوید و نه فقط تا حدودی، پس بهتر است در مورد زمان های درست نیز اطلاعات کافی کسب کنید. به طور کلی هر روز ار هفته به یکی از سیارات اختصاص داده شده به این صورت:

شنبه: زحل

یکشنبه: خورشید

دوشنبه: ماه

سه شنبه: مریخ

چهارشنبه: عطارد

پنجشنبه: مشتری

جمعه: زهره

به طور کلی برای جذب مرتبط با ثروت، خورشید و سیاره مشتری که به ترتیب با کهن الگوهای آپولو و زئوس در ارتباطند، را مناسب می دانند. همچنین سیاره مشتری برای خوش شانسی و سلامت و رشد و پیشرفت در هر چیزی کاربرد دارد. برای عشق و امور عاطفی، سیاره زهره که با کهن الگوی آفرودیت مرتبط است و برای مسائل مربوط به خانواده و همسرداری سیاره مریخ که با کهن الگوی آرس در ارتباط است تاثیر دارند. برای موفقیت های علمی و رشد عقلی و ارتباطات و روابط اجتماعی سیاره عطارد که مرتبط با کهن الگوی هرمس است مناسب است. ماه، کهن الگوی ماه یا لوناست که برای امورات مربوط به زنان، ذهن ناخودآگاه، احساسات و گذشته مناسب است. سیاره زحل نیز که با کهن الگوی کرونوس در ارتباط است برای قراردادها، کشاورزی، خرید زمین و همینطور محدود کردن یا قطع کردن چیزهایی که نامناسب است و دیگر جایی در زندگی تان ندارد مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیارات و کهن الگوها توصیه می شود دو کتاب: ” روان‌شناسی زنان (الهه‌ی درون زن) روان‌شناسی زنان از دیدگاه اسطوره‌شناسی ” و ” کتاب روان‌شناسی مردان بررسی کهن الگوهای فعال در روان مردان ” هر دو نوشته جین شینودا بولن را تهیه کنید. همچنین اپلیکیشن هوروسکوپ راستمرد راهنمایی بسیار خوب برای یافتن زمان مناسب جذب هر چیزی است.

پس با دانستن این نکات، در صورتی که می خواهید سنگ چذب بسازید باید آن سنگ در روزی ساخته شود که مناسب موضوعی باشد که می خواهید جذب کنید. مثلا سنگ جذب ثروت اگر سنگ زردی است بهتر است در روز یکشنبه ساخته و شارژ شود.

قدم سوم: عود و شمع و سایر لوازم جانبی

در سطح فیزیکی شمع ها و عودها یکی از خالص ترین ارتعاشات را ایجاد می کنند

در صورتی که نماد و زمان درست را داشته باشید احتمالا می توانید یک سنگ جذب قدرتمند داشته باشید اما لوازم جانبی ای وجود دارد که می تواند ارتعاش شما برای جذب راعود رودراکشا حتی از قبل هم بالاتر ببرد. این لوازم عموما می تواند لباس، شمع و عود مناسب با هر سیاره و موضوعی برای جذب باشد. هر سیاره یک رنگ مشخص دارد که بهتر است لباس و شمع همرنگ با همان را در حین ساختن سنگ جذب خود همراه داشته باشید. به ترتیب رنگ سیارات به قرار زیر است

خورشید: زرد

ماه: نقره ای یا بنفش

مشتری: آبی

زحل: مشکی یا خاکستری

مریخ: قرمز

زهره: سبز

عطارد: نارنجی

همچنین عودهای خوشبو  اصل هم برای زمان ساختن سنگ جذب می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از صفحه عودهای سنگچین میتوانید بهترین این عودها را تهیه کنید.

قدم چهارم: باور تزلزل ناپذیر

چطور ممکن است کسی با اعتقاد راسخ چیزی را بخواهد و حمایت خداوند و کائنات و عشق همراهش باشد اما موفق نشود؟

باور و یقین مثبت و تزلزل ناپذیر مهمترین بخش کار شما در ساختن یک سنگ جذب قدرتمند است. در صورتی که در حین ساختن سنگ جذبتان دچار تردید و تزلزل شوید همین ارتعاش می تواند مانع از رسیدن شما به خواسته تان شود. در صورتی که هنوز به چنین سطحی نرسیده اید می توانید از سنگ های جذب ما که توسط اساتید راستمرد ساخته و شارژ شده اند استفاده کنید و بروی باورهای خود با فایل های خودهیپنوتیزم و سابایمینال راستمرد و بسته تقویت اعتماد به نفس کار کنید تا روزی که به نقطه ای برسید که با یقین محض و اقتدار درونی چیزی را بخواهید و آن را جذب کنید. در صورتی که هر چهار گام قبلی را رعایت کنید اما این گام پنجم را نداشته باشید و در مورد سنگ جذب خود در حین ساختنش یا بعد از آن دچار تردید شوید، قدرت جذبتان تا حدود زیادی پایین می آید. پس این گام را جدی بگیرید و بروی باور خود و ذهن ناخودآگاه تان بسیار کار کنید.

قدم پنجم: مراقبه جذب

بعد از آماده کردن همه چیز باید مراقبه اصلی را انجام دهید که در آن نماد روی سنگ حک می شود و سنگ با انرژی شما شارژ می شود. توضیح اینکه مراقبه اصلی چطور باید انجام شودنحوه ساخت سنگ جذب سنگچین و چطور باید سنگتان را شارژ کنید بحث مفصلی است و بسته به باور و سیستم فکری و درونی خودتان متغیر است و نمی توان مراقبه ثابتی برای هر کسی تجویز کرد. پس باید بر اساس باورها و نیازهای خود یک زمان را برای ساختن سنگ جذب خود در نظر بگیرید و در آن زمان نماد مورد نظر خود را بروی سنگ حک کنید و سپس سنگ را با استفاده از انرژی خود و انرژی های شمع و عود آن را شارژ کنید.

نکاتی برای گرفتن بالاترین نتیجه از سنگ های جذب

  1. باور مثبت خود را حفظ کنید.

در صورتی که مدام در ذهنتان افکار منفی یا شک و تردید داشته باشید و به این افکار پر و بال دهید، ذهن خودتان جلوی کارکرد سنگ جذبتان را می گیرد. خصوصا اگر از سنگچین سنگ جذب تهیه کنید، می توانید مطمئن باشید که این سنگها دارای انرژی و اقتدار هستند و تنها چیزی که نیاز است که این حلقه را کامل و خواسته تان را جذب کنید باور مثبت شماست.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که همه ما گاهی اوقات افکار منفی داریم. وقتی چنین افکاری به سراغ شما می آید کافی است آنها را نگاه کنید و واکنشی نشان ندهید تا محو شوند. واکنش های منفی مثل ایجاد حس گناه و عذاب وجدان و مقاومت باعث قوی تر شدن فکر می شوند. به قول یک استاد ذن وقتی افکار منفی به خانه افکار شما می آیند به آنها خوشامد بگویید اما به آنها چایی تعارف نکنید تا پس از مدتی محو شوند. در صورتی که با این موضوع مشکل دارید می توانید این سخنرانی/مقاله را از آقای کاظم پور با عنوان ” با افکار منفی چه کنم؟” گوش کنید.

  1. به نتیجه وابسته نباشید

برخی پس از ساخت سنگ جذب یا تهیه آن از سنگچین دچار اضطراب می شوند که آیا این سنگ جواب می دهد؟ یا سناریوهای منفی در جذب خود می سازند که اگر جواب ندهد بدبخت می شوم یا یک فاجعه رخ می دهد یا اگر موفق نشوم خیلی ناشاد و ناراضی خواهم شد. به قول استادی تمرکز بیش از حد بر نتیچه همچون کاشتن دانه ای در دل خاک است اما بجای اینکه دانه را به حال خود رها کنید تا در زمان درست رشد کند و سر از خاک بیرون بیاید، با نگرانی خود هر لجظه خاک را کنار می زنید که ببینید دانه جوانه زده یا نه! طبیعتا این کار درست نیست و جلوی رشد دانه را می گیرد. جذب هم درست مثل این موضوع است شما باید کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید سپس موضوع مورد نظر را به خدا بسپارید و اصلا به نتیجه آن فکر نکنید تا زمانی که کائنات شما را شگفت زده کند.

  1. جذب دو نفری یا اشتراکی

با اشتراک باورها و افکار مثبت قدرت جذب به توان 2 می شود

در صورتی که می خواهید قدرت جذبتان حتی از این هم بالاتر برود روش ساخت سنگ های جذب را با دوستان همفکرتان به اشتراک بگذارید یا چند نفر با هم از سنگ های جذب سنگچین تهیه کنید و به صورت گروهی با هم برای خواسته تان مراقبه کنید. معمولا قدرت جذب بر اساس قانونی اسرار آمیز نسبت به تعداد افراد درگیر موضوع جذب به توان دو، افزایش پیدا می کند. مثلا اگر دو نفر بخواهند چیزی را واقعا جذب کنند قدرت جذبشان چهار برابر بیشتر خواهد شد. یا اگر سه نفر با هم همراه شوند این قدرت تا 9 برابر بالا می رود. تنها نکته مهم این است که همه شما هم ارتعاش باشید و به موضوع جذب باور کامل داشته باشید. پس اگر کسی را پیدا کنید که با شور و اشتیاق در مورد این موضوع با او بتوانید صحبت کنید و با هم در زمانی مشخص برای خواسته تان مراقبه کنید همان طور که گفته شده قدرت جذبتان و سرعت جذبتان به توان 2 بالاتر خواهد رفت. در راستمرد نیز خواهی اوقات ما مراقبه های گروهی بر گزار می کنیم و می توانید با دنبال کردن وبسایت یا اینستاگرام راستمرد از این مراقبه ها نیز آگاه شوید.

  1. نیروی خلاقه درونی را بیدار کنید

نیروی خلاقه درونی با نام های پرانا، چی، کندالینی و… نیرویی است که در هر انسانی نهفته است و با مراقبه و تمرکز و احساسات قوی بالا می آید. در صورتی که شما روی پرورش قدرت های درونی خود هم کار کنید و بتوانید در حین مراقبه شارژ سنگ جذب این نیرو را درون خود بیدار کنید قدرت جذب شما به شکل چشمگیری بالا خواهد رفت. برای این موضوع 7 روش پرورش قدرت های درونی و تست آنلاین قدرت های ماروایی شما چیست؟ در راستمرد می تواند به شما راهکارهای بسیار خوبی بدهد.

>>سفارش مستقیم سنگ جذب از سنگچین<<

[1] Cosmos and Psyche: Intimations of a New World View.