همه شما احتمالا با مفهوم قانون جذب آشنا هستید. و شاید خودتان در گذشته سعی کرده باشید چیزهایی را به زندگی تان جذب کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه اصلا قانون جذب چیست و چطور کار می کند و همینطور از یک ابزار کمکی بسیار قدرتمند برای چندین برابر کردن قدرت جذبتان یعنی سنگ جذب صحبت کنیم.

همه چیز را درباره " قانون جذب " بدانید ! | موفقیت 98

توضیحات تصویری آقای کاظم پور:

مقدمه:

در سال 1877 ، اصطلاح “قانون جذب” برای اولین بار در کتابی که توسط هلنا بلاواتسکی، رازورز روسی نوشته شد، مطرح شد. در آن کتاب خانم بلاواتسکی به قدرت جذب کنندگی روح اشاره میکرد.

همچنین پرنتیس مولفورد، قانون جذب را به عنوان یک اصل عمومی مطرح کرد. مولفورد که شخصیتی مهم در توسعه تفکر اندیشه جدید است، در مقاله “قانون موفقیت” ، که در 1887-1886 منتشر شد ، به طور گسترده در مورد قانون جذب بحث می کند. در این میان ، نویسندگان اندیشه جدید دیگری همچون مانند هنری وود (شروع با تصویر خدا در انسان ، 1892) و رالف والدو ترین (با اولین کتاب خود ، آنچه همه جهان به دنبال آن است، 1896) نیز در مورد قانون جذب صحبت کردند و به مرور قانون جذب از ارتباط با جنبه سلامتی به تمامی جنبه های زندگی از جمله عشق و ثروت نیز کشیده شد.

قرن بیستم میلادی با علاقه زیادی به این موضوع روبرو شد و بسیاری از کتابها در این باره نگاشته شدند، که در میان آنها سه تا از پرفروشترین کتب در تمام دوران وجود دارد. فکر کن و ثروتمند شو (1937) نوشته ناپلئون هیل، قدرت تفکر مثبت (1952) نوشته نورمن وینسنت پیل، و تو می توانی زندگی ات را درمان کنی (1984) نوشته لوئیز هی. از این جمله اند. همچنین آموزه های آبراهام-هیکس و همسرش استر هیکس اساساً پیرامون قانون جذب است.

در سال 2006 ، مفهوم قانون جذب با انتشار فیلم راز The Secret (2006) که بیشتر بر اساس آموزه های زوج هیکس و سایر اساتید موفقیت آن دوران بود و پس از آن به کتابی با همین عنوان در سال 2007 باعث شد قانون جذب شهرت جهانی پیدا کند و مورد توجه همه قرار بگیرد.

قانون جذب دقیقا چیست و چرا کار میکند؟

اساس قانون جذب بر این است که انسان و تمام محیط اطراف در نهایت از انرژی با ارتعاشات مختلف ساخته شده است. پس اگر شما در خودتان ارتعاش چیزی را به قانون جذب و سنگ جذب سنگچیناندازه کافی بوجود آورید آن چیز ناگریز در سر راهتان قرار میگیرد یا به قولی در زندگی تان آشکار می شود. البته هنوز علم، قانون جذب را نپذیرفته و آن را شبه علم می نامد اما علت این موضوع بیشتر در ناکافی بودن ابزارهای علمی ماست. چون معمولا قانون جذب در زندگی واقعی اتفاق می افتد و امکان تکرار و آزمایش کردن آن در آزمایشگاه وجود ندارد. همچنین افرادی هم بوده اند که بعد از آموختن در مورد قانون جذب سعی کرده اند آن را در زندگی شان به کار ببرند اما موفق نبوده اند که علتش این است که این افراد یک سری ایده های کلی در مورد قانون جذب داشتند اما روش های دقیق و گام به گام را در مورد قانون جذب نمی دانستند. البته هدف ما اینجا این نیست که در مورد جزییات قانون جذب صحبت کنیم. اگر می خواهید بدانید چرا قانون جذب ممکن است برای شما کار نکند لطفا به کلیپ قانون جذب در راستمرد رجوع کنید.

آیا همه، همه چیز را در مورد قانون جذب می دانند و نقش سنگ جذب در این میان

امروزه دانش عمومی در مورد شرایط و قوانین “قانون جذب” نسبتا بالاست و فیلم ها و کتاب های زیادی در مورد آن نوشته شده اما یک نکته مهم وجود دارد که تقریبا از آگاهی و توجه همه آدمها دور مانده و شاید این نکته کوچک بتواند قدرت جذب شما را حتی تا چند ده برابر افزایش دهد. اعتقاد کلی بر این است که فرد دیگری نمی تواند برای شما جذب انجام دهد و این فقط خود شما هستید که با درک درستی از این قانون و یاد گرفتن تکنیک ها و تمرین های آن می توانید برای خودتان جذب انجام دهید. البته این گفته تا حدود بسیار زیادی درست است و ما نمی خواهیم این را رد کنیم. قطعا بخش اعظم قانون جذب شامل برنامه ریزی ناخودآگاه، باور داشتن و تکرار و تمرین برای بدست آوردن آن چیزی است که می خواهید.  اما از جنبه دیگر، آن نکته ای که گفتیم مورد غفلت واقع شده این است که استادی که دارای ارتعاش بالایی است و توانسته قانون جذب را درک کند و این قانون در زندگی خودش جاری و ساری است می تواند به شما در جذبتان کمک کند. حالا به چه شکل؟ در بخش بعدی در مورد سنگ جذب این موضوع را توضیح می دهیم.

نحوه ساخت سنگ جذب سنگچین

سنگ جذب سنگچین چطور کار می کند؟

از قدیم الایام انسان ها درک کرده بودند برخی اشیا می توانند انرژی ها و قدرتهای افراد یا حتی انرژی های سیارات و ستاره ها را در خود نگه دارند و به اصطلاح باعث خوش شانسی فرد دارنده آن شیئ شوند یا یک سری چیزهایی که مد نظر فرد بود را به او جذب کنند یا باعث سلامتی و رفع مشکلات شوند. برای مثال از قدیم در ایران رسم بوده که انسان های با ارتعاش بالا، چیزهایی مثل نبات را با دست کشیدن روی آنها متبرک می کردند و سپس افراد با دریافت این نبات و تناول آن می توانستند سلامتی خود را بدست آوردند یا به حاجتی که داشتند برسند. یا به عنوان مثال دیگر ستاره شناسان، وقتی سیارات در وضعیت شرف خود (اوج قدرت سیاره) قرار داشتند که معمولا این وضعیت فقط چند ساعت ادامه پیدا می کرد، دریافتند که می توانند انرژی حیاتی و اثرات مثبت آن سیاره را در یک سنگ ذخیره کنند تا در تمام طول سال از اثرات مثبت آن سنگ بهره مند شوند. درست مثل یک باتری که میتواند الکتریسیته را در خود ذخیره کند، سنگ ها هم این قابلیت را دارند که انرژی های مثبت و حیات بخش سیارات یا حتی افراد را در خود ذخیره و به مرور آزاد کنند.

بر اساس همین اصل می توان انرژی افرادی با ارتعاش بالا را در سنگ ذخیره کرد تا این سنگ به شما در بالا بردن ارتعاش و جذبتان کمک کند. ما در سنگچین چنین سنگهایی را سنگ جذب می نامیم که ابتکار خود سنگچین با کمک اساتید راستمرد است. می توانید در اینجا کلیپی در مورد نحوه ساخته شدن سنگ جذب ببینید.

سنگ جذب ثروت سنگچین

به طور خلاصه ما با انتخاب بهترین سنگ های مناسب با خواسته مورد نظر، ابتدا آنرا پاکسازی و سپس حروف باستانی قدرتمندی را روی آنها حک می کنیم. سپس اساتید راستمرد از جمله آقای کاظم پور و خانم روناک با شمع و عود و تکنیک مناسب روی این سنگها مراقبه می کنند تا در نهایت سنگی که حقیقتا زنده و دارای انرژی است، درست شبیه همان شعار سنگچین، برای شما آماده شود.

 


مقاله مرتبط: چطور یک سنگ جذب با ارتعاش بسازیم و هرچه میخواهیم را جذب کنیم


اثربخشی سنگ جذب سنگچین چقدر است و آیا روش های دیگری مثل فنگ شویی و غیره موثرتر نیست؟

بجای اینکه خودمان در این مورد صحبت کنیم میتوانید گوشه کوچکی از نتایجی که دیگران از این سنگها گرفته اند را در زیر بخوانید:

سنگ جذب چشم ببر

اعتماد به نفس و رفع ترسهای بی مورد با سنگ جذب چشم ببر

جذب ثروت سنگچین

هنرمندی که با سنگ جذب ثروت چندین برابر فروشش را بیشتر کرد

ترکیب رودراکشا و جذب ثروت

رفع گره ها و رونق کسب و کار با ترکیب رودراکشا و سنگ جذب ثروت

سنگ

افزایش انرژی و اعتماد به نفس با سنگ جذب سنگچین

 

 

تجربه اثربخشی تعدادی از سنگ های جذب توسط یکی از مشتریان قدیمی

 

و اما در مورد مقایسه با سایر روشهایی که می توانند به جذب کمک کنند مثل فنگ شویی و غیره. ببینید هر روشی که معتبر و دارای تاریخچه و ریشه است قطعا در برحه ای از زمان موثر بوده که مورد توجه عمومی قرار گرفته و ما نمی خواهیم آن روش ها را زیر سوال ببریم. هر روشی که برای شما کار می کند یا حس خوبی به شما می دهد حتما آن را امتحان کنید. اما به این نکته هم دقت کنید که گاهی برخی از روش هایی که محبوب می شوند صرفا بخاطر عامه پسند بودنشان است که معروف شده اند و نه اثربخشی شان! در حالی که روش هایی وجود دارند، موثر و واقعی که کمتر شناخته شده اند و از قضا همین روش ها هستند که باعث تفاوت عده ای اندک با عموم مردم می شوند. سنگ جذب سنگچین هم با توجه به نتایج و بارخورد مشتریان عزیز به نظر می رسد از همین طیف می باشند، پس اگر به این مطلب هدایت شده اید و در حال مطالعه آن هستید مطمئن باشید این موضوع اتفاقی نیست و معجزه به شما نزدیک تر از آن است که فکر میکنید و کائنات می خواهد به شما فرصت جدیدی برای رشد و پیشرفت و خلق آنچه لیاقتش را دارید بدهد. پس از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی سنگچین تماس بگیرید.

در حال حاضر در سنگچین در زمینه های سلامت، ثروت، عشق، حفاظت در مقابل نیروهای منفی و شانس و موفقیت سنگ جذب ارائه می شود.

<<سفارش مستقیم سنگ جذب>>

سنگ جذب ثروت سنگ جذب عشق سنگ جذب موفقیت و شانس سنگ جذب سلامتی سنگ جذب حفاظت