جذب تمام خواص سنگ عقیق به کمک تکنیک ها و توصیه های فنگ شویی و تائو

جذب خواص سنگ عقیق

معرفی سنگ عقیق

عقیق یکی از متنوع ترین و پرکاربردترین کریستالها است که در اکثر رنگ های رنگین کمان یافت می شود و مقرون بصرفه و در دسترس است. از معادن و مناطق جغرافیایی مختلف سراسر دنیا بخصوص از طریق آبهای زیرزمینی، انواع عقیق مانند عقیق زرد، سبز، قهوه ای، آبی، قرمز، مشکی، بنفش، صورتی، خزه ای و… استخراج می شوند که هر یک خواص مخصوص به خود را داراست. بیشترین استخراج عقیق از هندوستان، برزیل، یمن، آمریکا و مراکش صورت می گیرد. البته عقیق نیز مانند بسیاری از سنگ های دیگر، از مناطق مختلف کشور خودمان از جمله خراسان نیز استخراج می شود و کیفیت و ارزش آن هیچ تفاوتی با سایر عقیق ها مانند عقیق یمانی ندارد. هرچند بنا بر باورهای اسلامی عقیق یمانی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

نرم نرمک سوی رخسارش نگر *** چشم بگشا چشم خمارش نگر

چون بخندد آن عقیق قیمتی *** صد هزاران دل گرفتارش نگر

“مولانا”

از دیرباز عقیق در شفابخشی، سحر و جادو، انواع مراسمات مذهبی، جواهرسازی و لباسدوزی، دربار شاهان و بسته به باورها، در هر بستر و موقعیتی حضوری موثر داشته است. در انواع مختلف عقیق، اشکال و رنگهای مسحورکننده ای وجود دارد. گاهی لایه ها و گاهی رگه های اسرارآمیز در این سنگ به چشم می خورد که حاکی از رمز و راز دیرینی ست که این سنگ از قلب طبیعت با خود حمل می کند. براساس همین فرمول ها و اشکال بیش از بیست نوع عقیق معرفی شده است. شناخته شده ترین ویژگی آن، مرکزیت عقیق و پیوند عمیق آن با زمین است. عقیق به ریشه ها می پردازد و آنها را آبیاری، مستحکم و تقویت می کند.

عقیق دارای ترکیبی از سنگ های آذرین سیلیکا و از خانواده کوارتز است؛ بهمین دلیل عمدتا خواص شفابخشی دارد. در مقایسه با بسیاری از سنگ ها و کریستالها می توان گفت عقیق انرژی لطیف تر و ملایم تری دارد اما همچنان قدرتمند و موثر عمل می کند. نکته منحصربفرد درمورد خواص سنگ عقیق آنست که این سنگ معمولا انرژی سه عنصر طبیعت را با یکدیگر ترکیب می کند؛ یعنی نه تنها انرژی ریشه و عنصر زمین را داراست بلکه قادر است این نیرو را با انرژی رونده و در جریان عنصر آب، و همچنین با نیروهای شفاف و سبک عنصر باد در هم آمیزد و تاثیری یکپارچه بجا بگذارد که در میان کریستالها بی نظیر است؛ بهمین دلیل خاصیت تعادل و هارمونی دارد.

سنگ ماه تولد افراد سنگی ست که بیشترین اثربخشی نجومی و سیاراتی را بر آنها دارد. براساس دایره البروج، بیشترین تاثیرگذاری خواص سنگ عقیق روی متولدین مهر، مرداد، بهمن، دی و شهریور ماه است و این افراد پتانسیل بالاتری جهت بهره وری از تاثیرات جادویی این سنگ دارند.


همین حالا از تمام محصولات متنوع سنگ عقیق موجود در سنگچین بازدید کنید!


معروف ترین خواص سنگ عقیق در درمانگری و فنگ شویی

فنگ شویی عقیق را بعنوان یک سنگ لطیف، ملایم و متعادل معرفی می کند و بر این باور است که عقیق برقرارکننده توازن و هماهنگی در ذهن و در بدن است. مهمترین خواص سنگ عقیق که در انواع آن یکسان است یک اینست که چاکرای ریشه با کمک آن تقویت شده و به حالت پایه خود باز میگردد و دو اینکه قدرت درمانگری و به همین ترتیب کاربرد وسیعی در سنگ درمانی و چاکرادرمانی دارد.


راستمرد توضیح می دهد: “آشنایی با چاکرای ریشه یا اول (مولادهارا) و عملکرد آن”


انوع سنگ عقیق

انواع سنگ عقیق

هر یک از انواع عقیق، با توجه به رنگش، ویژگی های جذب و ویژگی های درمانی متنوعی دارد. مثلا عقیق زرد به جذب ثروت و عقیق آبی به سلامت گلو و نیروی ارتباط و بیان کمک می کند. انرژی درمانگر عقیق، لطیف و از نوع بنیادین است؛ این بخصوص درمورد عقیق آبی صدق می کنند. برخی معتقدند که عقیق آبی در بین دیگر سنگ های آبی رنگ، ملایم ترین و اثرگذارترین نیروی شفادهی را داراست. درباره سایر رنگهای عقیق هم همینطور است. بعنوان مثال عقیق های طیف رنگی قرمز آتشین و مشکی (عقیق یمانی و عقیق سلیمانی) قدرت حفاظت و سلامت بخشی به جسم و روان را در خود دارند یا عقیق سبز توانایی بازسازی ذهن و شفافیت بخشیدن به افکار و جسم را دارد.

در فنگ شویی:

عقیق سرخ به گشایش چاکرای جنسی،

عقیق زرد به گشایش چاکرای خورشیدی،

عقیق سبز و عقیق خزه ای به چاکرای قلب،

عقیق آبی به چاکرای گلو،

عقیق بنفش به چاکرا تاج

و عقیق قهوه ای و بطور کلی تمام سنگ های عقیق به گشایش و تنظیم چاکرای ریشه کمک می کنند.


چگونگی جذب خواص سنگ عقیق براساس محل باگوا در فنگ شویی

عقیق اصل را به هر شکل و فرم و رنگی که تهیه کرده باشید خوب است. در غالب مجسمه های فنگ شویی، کار شده بر روی نمادها و حیوانات فنگ شویی، بصورت خام و بدون تراش و صیقل، و یا به شکل جواهر زینتی فرقی نمی کند. فقط توجه داشته باشید که وسایلی که با متریال مصنوعی و بعنوان عقیق فروخته می شوند خواصی ندارند و در فنگ شویی بدون کاربردند. مهم است که از اصل بودن سنگی که تهیه می کنید اطمینان داشته باشید.

خواص سنگ عقیق براساس فنگ شویی، با همراه داشتن خود سنگ قابل دسترسی است. کافیست سنگ موردنظرتان را به شکل دستبند، آویز گردن یا سنگ خام در جیب تان و یا هر شکل دیگری که موردنظرتان است همراه و نزدیک به خودتان داشته باشید. همچنین می توانید تکه ای از هر رنگ عقیق را با توجه به انتخاب و سلیقه خود در گوشه های مختلف باگوا بچینید. بهترین کار اینست که براساس رنگ عقیقی که تهیه کرده اید، خواص آنرا بخوانید و سپس گوشه مناسب برای جذب آن خواص را در فنگ شویی بیابید و سنگ خود را آنجا قرار دهید.


جهت اطلاع از نحوه کشیدن نقشه باگوای خانه تان مقاله “باگوا یا هشت نماد، فلسفه و حکمت چین باستان” را حتما بخوانید.


بعنوان مثال:

گوشه مناسب برای جذب خواص عشق و شهوت در عقیق سرخ، گوشه شمال شرقی (محل روابط و عشق)،

مکان مناسب برای جذب ثروت و برکت از خواص عقیق زرد، گوشه شمال غربی (محل ثروت و فراوانی)،

محل مناسب جهت جذب خواص درمانی شفابخشی موجود در تمام انواع عقیق، نقطه غربی خانه (گوشه سلامت و خانواده)

و محل مناسب برای جذب و برقراری تعادل، توازن، هماهنگی و بازگشت به حالت پایه ای ریشه و بنیادی وجود، مرکز باگوا در منزل، می باشد.

 

پاکسازی و شارژ کریستال فراموش نشود!


سنگ جذب ثروت

با محصول ویژه سنگ عقیق زرد جذب ثروت  با کلیک روی عکس و لینک آشنا شوید